Kakšna so pravila nakupa v najbolje prodajanem razredu v Sloveniji, ki ga sicer sestavljajo le klasično zasnovani, petvratni in limuzinski ter karavanski avtomobili. Zakaj med njimi ni športnih terencev, je jasno, ti igrajo na čustva, razmerje med vsebino in ceno je slabše kot pri klasikih.
Športni terenci sicer ženejo letošnjo prodajno rast v Evropi, ta je zmerna, 8,1-odstotna, marca je bila le 5,6-odstotna.
Kako si je letošnja peterica zaslužila finale službene kategorije:
Fiat tipo je prepričeval s prostorom, ne pa tudi s ceno dizelske različice, ford C-max je še vedno izjemen avto, v jeseni življenja hvalimo predvsem dostopno ceno, druge lastnosti ostajajo na visoki ravni,
peugeot 208 si je le malo nabrusil kremplje, francoska ponudba razred nižje je še boljša, renault megane v novi generaciji prepričuje s povezljivostjo, udobjem, motorji, ne pa tudi s prostorom, opel astra pa je odpravila vse pomanjkljivosti prejšnje generacije.
Prejšnji teden je znova zaznamoval nemški Volkswagen. V prvem četrtletju je kljub aferi prodal več avtov kot v istem obdobju lani, V Evropi pa je dvignil prah z novico, da se bo z odkupom vozil in odškodnino približal le kupcem v ZDA.
Tesla Motors medtem pometa s tekmeci, prav neverjetno je, s kakšno lahkoto to počne. Nemško, švedsko in japonsko konkurenco prestižnih limuzin je v prvem četrtletju ugnal za šalo, a le v ZDA.
Medtem v Pekingu poteka avtomobilski salon. Na njem se je izkazal slovenski Elaphe pogonske tehnologije, med novostmi pa izstopa Renaultov srednjeveliki SUV koleos.
Kako si predstavljamo dvokolesna nebesa za hitra popotovanja v primerjalnem testu dveh hitrih in tudi dragih turistov BMW S 1000 XR in BMW R 1200 RS.
Kaj pa ponuja Yamahin novi športni popotnik tracer 700, za skoraj polovico cene S 1000 XR. Je zgolj motocikel za začetnike ali kaj več?
Matej pa se je poglobil v kabriolete in jim pripisal malce staromoden, a zato nič manj privlačen imidž.
Preberite si še, Kako je Janez ocenil odhajajoči peugeot 3008,
Ford je objavil rekordne rezultate za prvo četrtletje, znamki gre odlično tudi v zahtevni Evropi. Lani je bilo v svetu prodanih okoli 600 tisoč električnih avtov, Renault pa je v treh letih dosegel mejnik 50 tisoč izdelanih modelov zoe.
To pa je le del svežih vsebin s portala avto.finance.si, vabljeni k raziskovanju.
Ste zamudili moje prejšnje pismo?
Če še niste prijavljeni na moje pismo - prijavite se in naslednjega boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avtopanoge na enem mestu, delite ga s prijatelji, sodelavci ... Prijavite se tu!
Uspešen delovni teden vam želim!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si