In kaj od tega ponuja auris? Pravzaprav vse, jedro modela skoraj z dna hibridne ponudbe je namreč združevanje sodobnih tehnologij, opreme in udobja za razmeroma dostopno ceno. Za 19.350 evrov oziroma še tisočaka manj, če izberete Toyotino financiranje, boste namreč za ceno običajnega dizelskega avta, tudi Toyotinega, dobili polnokrvni hibrid s samodejnim menjalnikom vred in dobro opremo paketa luna, ki ji dejansko manjka le paket varnostnih sistemov TSS, ki zahteva dodatnih 440 evrov vložka.
evrov je tržna cena aurisa hybrid, s hišnim financiranjem je še za tisočaka nižja.
3,5
litra je povprečna poraba goriva na sto kilometrov.
79
gramov je povprečen izpust ogljikovega dioksida na kilometer.
In kaj ponuja auris hybrid, kako učinkovit je v praksi? Jedro je sodoben pogonski sklop, ki ga sestavljata 1,8-litrski bencinski motor, ki deluje po učinkovitem Atkinsonovem ciklu, in elektromotor. Motorja zmoreta 73 oziroma 60 kilovatov, skupna moč sistema pa je sto kilovatov, kar pomeni, da z aurisom ne boste v napoto drugim udeležencem. Elektromotor zmore samostojno, torej povsem brez izpustov, prevoziti dva kilometra. A roko na srce, vam bo to uspelo le zelo redko. Predvsem pa zgolj električna vožnja ni namen klasičnega hibrida v aurisu, temveč sožitje obeh motorjev, ki je v praksi precej bolj učinkovito, kot se zdi na papirju. V mestnem vrvežu bo prepletanje obeh strojev neopazno, a zaznavno pri porabi goriva, ki z lahkoto zdrsne tudi pod štiri litre. Tovarniška poraba je sicer 3,5 litra. Pri hitrejših vožnjah pa boste dosegali porabo med petimi in šestimi litri, kar je primerljivo s podobno zmogljivimi dizelskimi motorji. Prednost aurisa hybrid je še v tihem delovanju sklopa, neslišnem speljevanju, tako rekoč ničnih tresljajih in v zanesljivosti celotne mehanike, ki zagotavlja precej nižje stroške kot klasično gnani avtomobili.