Golf GTE je golf z dvema motorjema - bencinskim 1,4 turbo s 110 kilovati in električnim s 75 kilovati s sistemsko močjo 150 kilovatov. Baterija in dodatni motor skupaj z drugimi pritiklinami ga obtežijo za dobrih 300 kilogramov, na 1.599 kilogramov, kar pomeni, da se lahka gradnja preostalih golfov povsem razblini. Cena za tehniko je tudi 108 litrov manjši prtljažnik, ki je z 272 litri na ravni razred manjšega pola. Luknjico pa polnita še dva zajetna polnilna kabla.
Test golfa GTE: kako dober je subvencionirani golf z dvema motorjema?
evrov je cena golfa GTE z odšteto subvencijo Eko sklada.
1,6
litra je povprečna poraba goriva na sto kilometrov.
37
gramov je povprečen izpust ogljikovega dioksida na kilometer.
Največji udarec prinese prodajna cena 38.374 evrov oziroma 4.500 evrov manj zaradi subvencij Eko sklada, kar je kar slabih deset tisoč evrov več od le bencinskega golfa 1.4 TSI ACT DSG s 110 kilovati, uradni izpust pa je le 37 gramov na kilometer.
V praksi je močno drugače. Litij-ionska baterija z zmogljivostjo 8,7 kilovatne ure zadošča za uradnih 50, v praksi pa za 30 do 35 kilometrov povsem električne vožnje. V tem načinu je GTE seveda neslišen, v mestu dovolj živahen in prijeten. Če vam ga uspe polniti vsak dan, lahko vaša vožnja v službo in nazaj res stane zelo malo, pod evro na dan. Verjamemo pa, da je takšnih primerov malo oziroma bi bilo golfa GTE zaradi drugih vrlin škoda voziti zgolj na elektriko. Oba stroja skupaj namreč ponujata toliko energije, da ju je veselje pognati v dir, zaradi sunkovitega navora pri startu in veselja bencinarja v višjih vrtljajih. Do stotice GTE poskoči v 7,6 sekunde, kljub zelo veliki masi, sekundo hitreje kot golf 1.4 TSI, torej je električna pomoč opazna tudi na papirju. Občutek dvojnosti, ki ga zagotavljata oba stroja, zelo mehek prehod iz električnega v bencinski pogon in povezava s pravim samodejnim - dvosklopčnim, ne brezstopenjskim CVT-menjalnikom pa so edinstvene lastnosti GTE, ki jih pač zmore ponuditi le priključni hibrid.
Dober je tudi občutek, da niste odvisni od skromne baterije, ampak je vselej na voljo še 40-litrska posoda z bencinom. V tem pogledu je GTE zelo dober, bogat in tehnično odličen kompaktni športnik.