Avto

Volkswagen golf GTE: EKO golf za uživače

Golf je lahko zelo prijazen do okolja, če ga redno polnite in z njim delate krajše razdalje. Bencinski motor je zagotovilo za brezskrbnost, prinaša pa dodatno breme.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.04.2016 23:09
Dopolnjeno: 24.04.2016 08:09
Čas branja: 1 min
Volkswagen golf GTE: EKO golf za uživače
Hibrid z več kot 200 konji in velikim razponom porabe, ta je odvisna tudi od discipline voznika.

VW-golfGTE-test15-027.1460652694.jpg

Golf GTE je golf z dvema motorjema - bencinskim 1,4 turbo s 110 kilovati in električnim s 75 kilovati s sistemsko močjo 150 kilovatov. Baterija in dodatni motor skupaj z drugimi pritiklinami ga obtežijo za dobrih 300 kilogramov, na 1.599 kilogramov, kar pomeni, da se lahka gradnja preostalih golfov povsem razblini. Cena za tehniko je tudi 108 litrov manjši prtljažnik, ki je z 272 litri na ravni razred manjšega pola. Luknjico pa polnita še dva zajetna polnilna kabla.

Test golfa GTE: kako dober je subvencionirani golf z dvema motorjema?

33.847

evrov je cena golfa GTE z odšteto subvencijo Eko sklada.

1,6

litra je povprečna poraba goriva na sto kilometrov.

37

gramov je povprečen izpust ogljikovega dioksida na kilometer.

Največji udarec prinese prodajna cena 38.374 evrov oziroma 4.500 evrov manj zaradi subvencij Eko sklada, kar je kar slabih deset tisoč evrov več od le bencinskega golfa 1.4 TSI ACT DSG s 110 kilovati, uradni izpust pa je le 37 gramov na kilometer.

V praksi je močno drugače. Litij-ionska baterija z zmogljivostjo 8,7 kilovatne ure zadošča za uradnih 50, v praksi pa za 30 do 35 kilometrov povsem električne vožnje. V tem načinu je GTE seveda neslišen, v mestu dovolj živahen in prijeten. Če vam ga uspe polniti vsak dan, lahko vaša vožnja v službo in nazaj res stane zelo malo, pod evro na dan. Verjamemo pa, da je takšnih primerov malo oziroma bi bilo golfa GTE zaradi drugih vrlin škoda voziti zgolj na elektriko. Oba stroja skupaj namreč ponujata toliko energije, da ju je veselje pognati v dir, zaradi sunkovitega navora pri startu in veselja bencinarja v višjih vrtljajih. Do stotice GTE poskoči v 7,6 sekunde, kljub zelo veliki masi, sekundo hitreje kot golf 1.4 TSI, torej je elek­trična pomoč opazna tudi na papirju. Občutek dvojnosti, ki ga zagotavljata oba stroja, zelo mehek prehod iz električnega v bencinski pogon in povezava s pravim samodejnim - dvosklopčnim, ne brezstopenjskim CVT-menjalnikom pa so edinstvene lastnosti GTE, ki jih pač zmore ponuditi le priključni hibrid.

Dober je tudi občutek, da niste odvisni od skromne baterije, ampak je vselej na voljo še 40-litrska posoda z bencinom. V tem pogledu je GTE zelo dober, bogat in tehnično odličen kompaktni športnik.

VW-golfGTE-test15-026.1460652695.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

14.04.2016
FINANCE
Avto
Kako se sloviti golf izkaže v električni različici?
Avto
AvtoMatej Kačič Kako se sloviti golf izkaže v električni različici?

Volkswagen e-golf: Volkswagnov električni golf nikoli ni bil prodajni zvezdnik pri električnih vozilih, vendar pa je podobno kot njegov klasični brat zanesljiva izbira.

FINANCE
Avto
Naravni sovražniki električne izvedbe najuspešnejšega avta vseh časov
Avto
AvtoJanez Kovačič Naravni sovražniki električne izvedbe najuspešnejšega avta vseh časov

Električni avtomobili imajo kar nekaj naravnih sovražnikov. Na to, koliko kilometrov je mogoče prevoziti s polno baterijo, občutno vplivata mraz in vročina.

FINANCE
Avto
Športnost po žlički
Avto
AvtoMatej Kačič Športnost po žlički 1

Renault twingo GT je avtomobil za tiste, ki so v mestu radi opaženi, hkrati uživajo v bolj dinamični vožnji od enega do drugega semaforja, ali pa med ovinki radi ujezijo večje in močnejše od sebe.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Še en volkswagen, ki bo povzročil vihar na slovenskem trgu
Avto
AvtoMiloš Milač Še en volkswagen, ki bo povzročil vihar na slovenskem trgu 40

Ne tako majhen, precej drag, a vsebinsko zelo bogat in očitno zelo trendovski volkswagen T-roc se je postavil nad tekmece. Že letos želi na sam prodajni vrh, prepričal naj bi 1.800 Slovencev.

FINANCE
Avto
Sestavili smo idealen VW golf: katere dodatke potrebujete, katerih ne
Avto
AvtoMiloš Milač Sestavili smo idealen VW golf: katere dodatke potrebujete, katerih ne 36

Pri nakupu avtomobila prodajalci ponujajo različno opremo in dodatke, ki vas lahko olajšajo tudi za več tisočakov, če pri tem niste racionalni. zato smo preverili, kateri so smiselni in kateri ne. in to smo naredili na primeru drugega najbolje prodajanega avtomobila v sloveniji, to je golf VII.

FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.