Avto

Nosilci razvojnih prelomnic avtoindustrije

Limuzine višjega srednjega in višjega razreda so laboratorij novih tehničnih rešitev, ki sčasoma preidejo v nižje razrede.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.04.2016 23:00
Čas branja: 1 min

V managerskem razredu, v višjem srednjem, kamor sodijo denimo mercedes-benz razreda E, audi A6 in drugi, ter višjem, kjer kraljujejo mercedes-benz razreda S, BMW 7 in audi A8, se kalijo nove tehnologije, v zadnjem času povezane predvsem z elektroniko in senzoriko. Limuzine in redki luksuzni terenci tega razreda skoraj brez izjeme kupcem prvič predstavijo rešitve, ki se pozneje v cenejši in občasno tudi v bolj preprosti različici pojavijo v nižjih avtomobilskih razredih. Mednje sodijo novi sistemi, ki omogočajo skoraj avtonomno vožnjo, pametni žarometi s kar 84 LED-sijalkami, ki se ob pomoči elektronike same temnijo in prižigajo, tu so še pametne zasnove karoserij z uporabo aluminija in ogljikovih vlaken ...

Omenjeni avtomobili obenem postavljajo mejnike na področju varnosti in vse bolj, pravzaprav gre za isto tematiko, tudi rešitve iz poglavja avtonomne vožnje. Sama motorna tehnika je ob tem zavila v drugo smer. Luksuz ne pomeni več velikih prostornin in številne konjenice, ampak čim boljše razmerje med velikostjo oziroma majhnostjo stroja, njegovo učinkovitostjo in zmogljivostmi. Zato majhni dvolitrski stroji v višjem srednjem razredu danes niso več redkost, enako velja za varčne in neslišne hibride. Tudi šest- in osemvaljni motorji se počasi manjšajo, ob tem pa s turbopolnilniki pridobivajo moč in eksplozivnost ter so hkrati varčnejši.

V letošnjem finalu so zato zelo različni stroji, od razmeroma majhnih, a zmogljivih turbodizelskih do učinkovitega in neslišnega šestvaljnega hibrida v Lexusovem luksuznem terencu RX, ki kljub veliki prostornini zna srkati po kapljicah. Vsem po vrsti je skupna energetska učinkovitost, ki jo postavljajo pred končne zmogljivosti. Nekakšna evolucija luksuza torej, ki udobje, sodobnost in varnost postavlja pred surovo moč in vsiljivo razkošje preteklosti. »Ti ne kupujejo zgolj znamke, motorja in luksuza, želijo si uporabnih tehnologij, hkrati pa se odločajo za manjše in varčnejše motorje,« so besede direktorja Audija Francija Bolte, izrečene februarja lani - in še kako držijo.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

14.04.2016
14.04.2016
14.04.2016
14.04.2016
14.04.2016
FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8
Avto
AvtoMiloš Milač Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8 3

Audijev zastavonoša v zadnji generaciji ustvarja tehnične smernice, uvaja 48-voltno električno omrežje, skoraj popolno digitalizacijo kabine in ohranja dinamiko, ki so jo kupci cenili pri prejšnjih modelih.

FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje
Avto
AvtoMiloš Milač Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje

Novi BMW X4 je večji, prostornejši, oblejši in ima izrazitejši značaj kot v prvi generaciji; v Sloveniji bo 18. julija letos.

FINANCE
Avto
Limuzina, ki odpira vrata v digitalno dobo
Avto
AvtoMiloš Milač Limuzina, ki odpira vrata v digitalno dobo

Samozavesten nastop novega audija A8, ki klasičen razred vozi v digitalno in avtonomno prihodnost.

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.