Novi audi A4 je tipičen primer vozila, ki oblikovno ne prinaša nekega presežka, a prepriča z vsem drugim. V Ingolstadtu pri novem A4 oblikovno namreč niso delali revolucije, nekaterim se je še beseda evolucija zdela pretirana. Na cesti je namreč bolj ali manj nevpadljiv in od predhodnika ga ločijo le poznavalci in avtomobilski navdušenci.
evrov je redna in tržna cena audija A4 2.0 TDI ultra 110 kW.
1.016
evrov je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
3,7
litra je povprečna poraba audija A4 2.0 TDI.
Širša maska motorja, ostrejše karoserijske linije in nekateri detajli novi Audijevi štirici zagotavljajo nekaj dinamike, a klasične poteze so ji ostale. Drugače je pod pločevino, kjer je A4 popolnoma nov, glede na predhodnika je namreč spremenjenih kar 90 odstotkov delov.
Pravega napredka nove štirice se voznik namreč zave, ko prevozi nekaj kilometrov. Čeprav bi ga kdo označil za večjega brata A3, je A4 s svojim udobjem, uglajenostjo in voznimi lastnostmi zelo blizu poslovnemu A6. Ne gre le za prostor v kabini, nasmeh na obraz voznika in potnikov zariše tudi uravnoteženo podvozje, ki ponuja dober kompromis med čvrstostjo in udobjem.
Test audija A4: novega veliko več, kot izda na prvi pogled
Iz prve predstavitve: za volanom audija A4, velikana med poslovnimi limuzinami