Novinec v razredu z obilo resnih tekmecev se ponaša z dinamičnim videzom ter prepoznavnim svetlobnim pečatom na prednjem in zadnjem delu, v notranjosti prinaša udobje in tehniko iz večjih modelov, zanaša pa se na učinkovite in varčne motorje.
Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Renault megane četrte generacije je popolnoma nov avtomobil, CMF-platformo pa si deli s kadjarjem, espaceom in talismanom. Že pri obliki s tretjo generacijo nima veliko skupnega, podobno je s tehniko. Premišljena in samosvoja zunanjost novega megana, s katero se jasno loči od vseh tekmecev, tako na cesti hitro pritegne pozornost, takšnih razmeroma drznih potez in oblikovalskih prijemov pa ne pomnimo vse od zadnjice predprejšnje generacije, ki je ob premieri leta 2002 močno razdelila mnenja.
Novi model je za šest centimetrov in pol daljši (435,9 centimetra) ter za dva centimetra in pol nižji (144,7 centimetra), snovalci so nekaj centimetrov razširili koloteke spredaj in zadaj ter hkrati nekoliko skrajšali previs zadaj, zato se centimetrski prirastki pod črto niti ne poznajo. V notranjosti se zlahka občuti, da ima novi megane daljšo medosno razdaljo (266 centimetrov), za kolena zadaj je namreč za dva centimetra več prostora, prtljažnik pa je s 434 litri (prej 405) med največjimi v razredu. Masa avtomobila je pri tem ostala skoraj enaka (med 1,2 in 1,3 tone). Renault je v primerjavi s predhodnikom tudi znotraj naredil velik korak naprej in zgodbo obrnil v svojo korist, saj je bila prejšnja generacija v primerjavi s konkurenco ergonomsko nerodna, slabše kakovosti in v celoti precej bleda. Novinec v kabini prinaša udobje, materiale, izdelavo in tehniko iz skoraj predsedniškega espacea oziroma poslovnega talismana. Potniki s tem dobijo vtis, da gre za višji razred avtomobila, v katerem se počutijo udobno kot v kakšni dobri in kakovostno sešiti obleki.
15.790
evrov je tržna cena renaulta megana DCi 110 zen.
602
evra je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
3,7
litra je povprečna poraba megana DCi 110.
Uglašeno podvozje, odlični sedeži
Francozi so precej delovnih ur posvetili tudi uglaševanju podvozja in vozni dinamiki. Vožnja je udobna (pomagajo tudi odlični sedeži), podvozje učinkovito požira luknje, hkrati pa ni premehko in v hitrih ovinkih navduši. K zelo dobri oceni pomagajo tudi nizek položaj sedenja, komunikativen volan ter že znan in preizkušen nabor motorjev.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Francoski Renault je v Ženevi v ospredje postavil koncept EZ-GO, ki predstavlja nove ideje prihodnje mobilnosti. Novi so še trije motorji, električni v zoeju ter 1,3- in 1,8-litrski turbobencinar.
Renault megane RS je kot športni zastavonoša tega modela v tretji generaciji morda našel tisti pravi kompromis med športnostjo in vsakdanjo uporabnostjo. Na trg je zapeljal ta teden, s precej samozavestno ceno prek 29 tisočakov
Renault megane RS je v novi generaciji na pogled izgubil kar nekaj brutalnosti, a 280-konjski turbo motor in štirikolesni sistem krmiljenja 4control hitro poskrbita, da zaradi moči in vrhunske lege vriskaš na ves glas.
Nov motor z 80 kilovati je enako velik in težek kot šibkejši motor oznako R90. Zmogljivejši stroj omogoča dve sekundi hitrejše pospeševanje od 80 do 120 kilometrov na uro
Clio 4 je drugi najbolje prodajan avtomobil v Evropi, captur pa je na prvem mestu med kompaktnimi križanci. V segmentu srednje velikih enoprostorcev je prvi scenic.