Italijansko ličen tipo je iz podobnega testa kot stari. Novinec je namreč velik, zelo prostoren, solidno opremljen in dostopen. Tipo s ceno sega med cenovno ugodnejše predstavnike svojega razreda, vendar si ga pri Fiatu niso zamislili kot nizkocenovno limuzino, saj v ničemer ne zaostaja za tekmeci iz spodnjega srednjega razreda.
evrov je tržna cena fiata tipa 1.6 multijet easy.
631
evrov je mesečni najem tipa z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
520
litrov meri prtljažnik fiata tipa.
V funkcionalni klasični limuzini - jeseni se mu pridružita še karavan in kombilimuzina - dolžine 4,54, širine 1,79 in višine 1,49 metra je po zaslugi razmeroma dolge medosne razdalje 2,64 metra in kratkih previsov dovolj udobnega prostora za štiri do pet potnikov. Prtljažnik v osnovi ponuja 520 litrov prostora, ob zloženi zadnji klopi pa tudi več. Praktičnost avtomobila kljub limuzinski zasnovi povečujeta zložljiva zadnja klop v razmerju 60 proti 40 ter vrsta odlagalnih vdolbin in predalov s skupno prostornino dobrih 12 litrov.
V tipu so v začetku na voljo štirje motorji, dva atmosferska bencinska in dva turbodizelska z močjo med 70 in 88 kilovati (95 in 120 konjskimi močmi). Najvarčnejši dizel pri tem porabi manj kot štiri litre plinskega olja na sto kilometrov. Osnovno zasnovo podvozja in prednjo premo si tipo deli z modelom 500X, poltoga zadnja prema pa je iz fiata 500L. Močna in zmogljiva tehnika se pokaže tudi pri vožnji, podvozje je dovolj natančno in se po pričakovanjih odziva na voznikove ukaze, k čemur pomaga tudi dovolj natančen in odziven volan.