Pri Mercedesu z GLC kupe širijo družino športnih terencev in v serijski avtomobil prenašajo koncept, ki je bil aprila 2015 predstavljen na avtomobilskem sejmu v Šanghaju. Vsi avtomobilski proizvajalci želijo del vse večje pogače hitro rastočega segmenta športnih terencev.
»GLC kupe prenaša uspešno oblikovno formulo Mercedesovega GLE kupe v bolj kompakten segment,« so zapisali pri Mercedesu. Avto združuje dve nasprotujoči oblikovni lastnosti kupeja in športnega terenca, s katerima se spušča v boj z BMW X4 in Range Rover Evoque. Koeficient zračnega upora GLC kupe znaša le 0.31.
Od klasičnega GLC za 8 centimetrov daljši
Kupejevska izvedenka temelji na GLC, vendar je 8 centimetrov daljša, 4 centimetre širša, ima padajočo strešno linijo in mišičasti zadek. Notranjost si deli z razredom C in GLC. Prtljažni prostor kupeja sprejme od 491 do 1.205 litrov prtljage. Za primerjavo GLC sprejme od 550 pa do 1600 litrov prtljage.
Vstopni model bo opremljen z vzvratno kamero, Artico umetnim usnjem, sistemom za prostoročen zagon vozila, 18-palčnimi kolesi in sistemom za preprečevanje trkov. Novi GLC kupe bo serijsko opremljen še s športnim vzmetenjem DYNAMIC SELECT in samodejnim menjalnikom 9G-TRONIC s petimi programi delovanja.
Pod motornim pokrovom bosta na voljo dizelska GLC 220 d kupe in GLC 250 d 4MATIC kupe (125 in 150 kW), bencinski GLC 250 4MATIC kupe (155 kW), ob koncu leta 2016 pa bosta sledila še zmogljivejši priključni hibrid GLC 350 e 4MATIC kupe (235 kW) in AMGjev GLC 43 4MATIC kupe (270 kW). GLC kupe bo mogoče konfigurirati in naročiti od 20. junija 2016, prva vozila pa bodo pri nas predvidoma 17. septembra 2016, so sporočili pri slovenskem zastopniku. Cene še niso znane.
V videu si lahko ogledate newyorško svetovno premiero novega Mercedesovega športnega terenca, ki jo je vodil Robert Lešnik, glavni oblikovalec zunanjosti Mercedesovih vozil:
Celotno predstavitev si lahko ogledate na povezavi.