Bravo in stilo sta preteklost. Vrača se tipo, kompaktni Fiat ki je med leti 1988 in 1995 prepričal dva milijona kupcev. Novi tipo je iz podobnega testa kot stari, je zelo prostoren, solidno opremljen, velik (4,53 metra dolga limuzina) in dostopen. Za osnovnega 1.4 16V pop s 70 kilovati, šestimi zračnimi blazinami, varnostnimi dodatki in klimatsko napravo boste plačali 12 tisoč evrov. Dizelski 1,3 multijet zu enako močjo je dražji za dva, 1,6 litrski muljtijet z 88 kilovati pa za tri tisočake.
Tipo bo zaenkrat v ponudbi le v limuzinski različici, v jeseni prideta še petvratna in karavanska - Več v reportaži TOP 5 Slovencem najbolj dostopnih novosti Ženeve. Fiat je obljubil štiri motorje, dva bencinska in dva dizelska z močjo med 70 in 88 kilovatov. Na slovenskem trgu pa so za sedaj na voljo 1,4 litrski klasični bencinar s 70 kilovati, enako zmogljiv turbodizel 1,3 multijet in 1,6 litrski multijet s 88 kilovati.
Tipovo rojstno mesto je tovarna Tofas v Bursi, ki izdeluje tudi fiate linea, doblo in fiorino. Poleg tega pa še modele drugih znamk, citroën nemo in peugeot bipper ter opel combo.
O vtisih prihodnji teden, ko ga bomo podrobneje preizkusili.
Decembra lani si je nadel lovoriko Autobest
Zakaj je Turčija privlačna za avtoproizvajalce
Turčija je peta največja evropska država po številu izdelanih vozil, leta 2013 pa je dosegla rekordnih 1,25 milijona primerkov s čimer je presegla Italijo. Za visoke številke so zaslužni strateška lega med Azijo in Evropo in relativno poceni delovna sila. V Turčiji imajo poleg Fiata tovarne še Hyundai, Toyota, Honda in Ford. Avtomobili so lani pomenili 14 odstotkov turškega izvoza, 70 odstotkov vozil je bilo izvoženih v EU.