"Doseg 500 kilometrov med posameznim polnjenjem baterije je najbrž razumna številka, ki bi električnim avtomobilom zagotovila konkurenčnost klasičnim, bencinskim in dizelskim motorjem," je na Ženevskem salonu komentiral predsednik uprave Daimlerja Dieter Zetsche.
Prvi mož Mercedes-Benza je ob tem poudaril, da je magična meja, ki bi kupce v večjem številu prepričala k električnih avtomobilov sicer zabrisana. Poudaril je, da gre za postopno uvajanje nove tehnologije na trg, ključna za preboj pa bo pocenitev baterij. "Cena kilovatne ure baterije je danes okoli 155 evrov, pri sto do 119 evri na kilovatno uro (baterije imajo običajno kapaciteto med 20 in 30 kilovatnih ur, tesla model S celo 85) pa bo njihova cena omogočila konkurenčno ponudbo," je še poudaril Zetsche.
Po obljubah General Motorsa bo novi Chevrolet bolt - v Evropi mu bo ime opel e-ampera - najcenejši električni avto merjeno po ceni in številu kilovatnih ur baterije ter dosegu med polnjenji. Bolt oziroma e-ampera bosta stala dobrih 30 tisoč evrov, doseg med polnjenji baterije pa bo 322 kilometrov.