V 14 letih se zgodi veliko. Ženevski avtosalon se je v tem času, odkar ga obiskujem, nekje močno spremenil, drugje pa skoraj nič. Še vedno prinaša pogled v kristalno kroglo avtomobilske prihodnosti, razkriva ali pa zgolj namiguje na končne obline serijskih avtov - leta 2003 so bili to skoraj serijska honda civic, lexus IS, koncept lamborghinija gallarda in Cadillacov neuspeli BLS - tehnični dvojček saaba 9-3.
Honda je tudi letos izbrala Ženevo za razkritje skoraj serijskega civica.
Krasijo ga prelepa dekleta, ki so vselej več kot le dodatek ali okras zloščeni pločevini. Le opažanje: daljnega leta 2003 so bila bolj igriva, nekoliko manj uniformirana, dokaz je spodaj.
Ženeva je bila vsa ta leta najbolj urejen, najlažje prehoden in najbolj nevtralen mednarodni avtomobilski salon. Resno konkurenco mu dela le sodobnejši tokijski. Hkrati pa je tudi Ženeva postala posel za razstavljavce, ne le za avtomobilske tovarne. Prva dva novinarska dneva, vselej prvi torek in sredo v marcu, danes nista več namenjena le sedmi sili. Že v zgodnjih jutranjih urah se na salon zgrinjajo množice, ki so le delno povezane z medijskim poročanjem.
Trgovci, poslovneži, različni VIP se zgrinjajo na razstavne prostore znamk, plezajo po avtomobilih, odpirajo vrata, pritiskajo na sprožilce telefonov in dvigajo palice za selfieje. Delo v času interneta, ko je poročanje pod večjim stresom kot daljnega leta 2003, je zato težje, fotografiranje nemogoče, zapisovanje in objava novosti pa sta zaradi prepolnega novinarskega centra in preobremenjenih internetnih povezav še zahtevnejša.
Sreča v nesreči, pravih razkritij je v Ženevi vse manj, letos sta bili pravi le dve - audi Q2 in fiat tipo v petvratni in karavanski različici. Še leta 2003 smo težko pričakovali odstiranje rjuh, saj so se pod njimi skrivale skrivnosti, danes skoraj ne več.
Kako smo doživljali letošnjo Ženevo - sprehod dan pred odprtjem, ki je ponudil vpogled v priprave na bleščečo predstavo in pogled na pokritega bugattija chirona, medtem ko ga je tovarna svetu razkrila brez tančic - prek spleta.
Ujeli smo prvega moža Daimlerja Dietera Zetscheja, zakaj je brkati Nemec tako zadovoljen in kaj je razkril Mercedes-Benzov razstavni prostor.
Sedem novosti Ženeve, ki bodo zanimive tudi za Slovence, torej dostopni in privlačni avtomobili, ki bodo prijazni tudi do slovenskih plač.
Zdravje avtomobilske panoge, katere so najbolj vroče novosti, razkriva utrip salona, ki smo ga merili z novostmi, sogovorniki in tudi dekleti.
Paša za oči v 70 fotografijah - dekleta. Nepozabne in nenadomestljive spremljevalke vsake avtomobilske predstave, ujemite njihove globoke poglede.
Kateri so najdražji, najbolj mišičasti pločevinasti lepotci, prva peterica najprestižnejših v podrobnem opisu.
Še pogled na slovensko dogajanje - Kia je na trg pripeljala privlačen športni terenec sportage, ki razvaja tudi z brezplačnimi servisi. Povelje slovenskega BMW pa je prevzel Maciej Galant - kdo je novi šef? Na kateri položaj se je zavihtel njegov predhodnik Lothar Schupet.
Še novica iz ozadja, kako avatarji pomagajo izdelovati novega mercedes-benza razreda E in kako je lanski škandal s sporno programsko opremo vplival na Audijeve poslovne rezultate.
To pa je le del svežih vsebin portala avto.finance.si, vabljeni k raziskovanju.
Ste zamudili moje prejšnje pismo?
Če še niste prijavljeni na moje pismo - prijavite se in naslednjega boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avtopanoge na enem mestu, delite ga s prijatelji, sodelavci ... Prijavite se tu!
Uspešen delovni teden vam želim!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju.