Volvo S90, mega limuzina ki bo pretresla nemški razred
Švedski Volvo bo prihodnji torek v Ženevi razkril svoj največji karavan, ki po 18 letih odsotnosti nadaljuje tradicijo velikih karavanov te znamke. Tehnični in oblikovni sorodnik limuzine S90 spredaj nosi opazno masko z vidnim znakom, dnevne luči v obliki črke T, imenovane Thorovo kladivo, s strani klasične poteze, zadek ni več tako odsekan, kot je pri tej znamki v navadi, luči pa se iz stranskih stebričkov stekajo skoraj do sredine prtljažnih vrat. Novi volvo V90 je naslednik istoimenskega modela iz leta 1998. Sodi v isti razred oziroma na njegov zgornji rob kot 4,81 metra dolgi V70 ter pomeni tehnično bolj napredno in razkošno alternativo manjšemu bratu.
Tokrat oblika pred prostornostjo
Mere prtljažnega prostora novinca še niso znane, a glede na njegove obline lahko pričakujemo, da ne bo dosegel slavnih prednikov, ki so v zadek spravili tudi od 900 (osnovni) do več kot dva tisoč litrov (ob podrti zadnji klopi) prtljage. V90 je v primerjavi z limuzino S90 krajši za dva centimetra, vse drugo je enako. To pomeni tudi zelo bogato založenost z varnostnimi rešitvami, denimo z nadgrajenim sistemom za zaviranje v sili (city safety collision avoidance), ki bo podnevi in ponoči zaznal večje živali in poskrbel za izogibanje, sistemom za usmerjanje vozila znotraj cestnih črt, ki bo v povezavi z radarskim tempomatom deloval do hitrosti 130 kilometrov na uro tudi, če pred njim ne bo drugega avtomobila.
Znana je še motorna ponudba, vsi motorji so dvolitrski štirivaljniki. Dizelska ponujata 140 oziroma 173 kilovatov, bencinska 184 oziroma 235 kilovatov, hibridni bencinski v T8 pa 300 kilovatov. V zadnjem primeru za pogon skrbita dvolitrski bencinski turbo z 235 kilovati in elektromotor s 65 kilovati, ki se napaja iz baterije z zmogljivostjo 9,2 kilovatne ure. Zgolj na elektriko zmore prevoziti 50 kilometrov.