Levante ni presenečenje. Je dolgo napovedani športni terenec oziroma SUV te znamke, ki bo dopolnil ponudbo športnikov, kabrioletov in limuzin. Oblikovno levante sledi ostalim modelom, ima poudarjeno masko, deljene in tanke LED žaromete, napihnjen motorni pokrov in seksi boke, zadek pa bi lahko bil tudi Porschejev.
Elektronsko vzmetenje, 8-stopenjska avtomatika,...
Maserati razkriva, da bo imel levante v vseh različicah vgrajeno elektronsko nastavljivo vzmetenje, osemstopenjski samodejni menjalnik in štirikolesni pogon. Levante ni tehnični sorodnik jeepa grand cherokeeja, kot je bil sprva napovedano. Ostale podrobnosti še niso znane, niti zunanje mere, zasnova štirikolesnega pogona, ureditev potniške kabine in druge podrobnosti ne. Si je pa z lahkoto predstavljati, da bodo volante poganjali vsaj trije ključni motorji iz Maseratijevih polic: trilitrski šestvaljni turbodizel s 184 in 199 kilovati, enako velik turbobencinar s 301 kilovatom (410 konjskimi močmi), morda tudi 3,8 litrski turbo V8 s 390 kilovati oziroma 530 konjskimi močmi.
Vtisi z dizelskih ghiblijem - Arija ki boža ušesa, čeprav grlo moči nafta
V Evropi morda že jeseni, sledi luksuznim tekmecem
Znano je, da bo maserati levante med evropske kupce zapeljal že letošnjo jesen ali ob prelomu leta, v ostale dele sveta pa bo zapeljal spomladi 2017. Glede ostalih podrobnosti pa za sedaj ostane le ugibanje, več bo znano prihodnji torek, ko bo levante ugledal salonske luči Ženeve.
Ključen pomen novega modela je v tem, da sledi trendom v razredu luksuza in superluksuza - V razred SUV namreč vstopajo tudi Bentley z bentaygo, svoja modela pa pripravljata tudi Lamborghini in Rolls Rolls. Porschejev športni terenec cayenne se vozi že v drugi generaciji, manjši macan pa v prvi.
Časi optimizma, ne prav dakleč nazaj
Zakaj Maserati nujno potrebuje levanteja
Jasno je tudi, da Maserati ta model nujno potrebuje, saj se njegov načrt sesuva kot hiša iz kart. V začetku desetletja je imela ta italijanska športno-prestižna znamka v lasti FCA (Fiat Chrysler Automobili) sanjske napovedi. Še leta 2012 je izdelala 6.200 vozil, v lanskem letu pa naj bi jih že 50 tisoč, a načrt je splaval po vodi, saj se je sprva veliko navdušenje nad modelom aghibli in quattroporte v ZDA in na Kitajskem ohladilo.
Namesto rasti, padec,...
Maserati je leta 2014 sicer izdelal 36.448 avtomobilov, lani pa je prodaja upadla na 32.474 vozil, proizvodnja pa se je v primerjavi z letom 2014 zmanjšala celo za 30 odstotkov. V strahu, da bo tudi leto 2016 prineslo dodaten padec prodaje, je Maserati že napovedal začasno zaprtje tovarne v Modeni med 17. marcem in 4. aprilom, ki velja za prek 1.9000 delavcev. Da bi prekinil ta trend, Maserati nujno potrebuje nov model kot je levante. A prodajni učinki prvega SUV v več kot stoletni zgodovini znamke bodo vidni šele prihodnje leto.