Avto

Porsche nadaljuje revolucijo: to je novi 718 s štirivaljnim turbo bokserjem

Boxster je dobil korenito tehnično prenovo, v novi generaciji namreč ponuja štirivaljni turbo bokser in ime slovitega dirkalnika iz 50. in 60. let prejšnjega stoletja

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.01.2016 10:15
Dopolnjeno: 27.01.2016 10:18
Čas branja: 2 min

Lanska uvedba turbo motorjev v klasični porsche 911, je bil prvi revolucionarni korak te znamke (da o SUV modelih niti ne govorimo). Razlog zanjo so predvsem emisijski predpisi. Sedaj je na vrsti manjši boxster, ki nosi novo ime 718 povzeto po dirkalniku iz 50. in 60. let prejšnjega stoletja s sredinsko nameščenim štirivaljnim bokserskim strojem. Takšen, le precej sodobnejši in s turbom podprt, motor ima tudi 718 boxster. Motor je manjši, lažji, varčnejši in zmogljivejši, nostalgija po nekdanjem šestvaljniku zato ne bi smela biti prevelika.

Porsche-718-Boxster-2017-1280x960-wallpaper-03.1453886037.jpg.e.960px.jpg

Nič več v senci 911

Številke novega stroja so zgovorne: dva oziroma 2,5 litra prostornine, 221 kilovatov (300 konjskih moči) v klasični in 257 kilovatov (350 konjskih moči) v S različici, med 380 in 420 newtonmetrov navora v širokem območju med 1.900 oziroma 1.950 do 4.500 vrtljajev, turbo polnilnik z variabilno geometrijo, do liter manjša tovarniška poraba (6,9 do 7,3 litre) in pospeški na ravni imenitnejšega 911. Skromnejši boxster do stotice skoči v 4,7 sekunde, različica S pa v 4,2 sekunde. Serijsko je 718 boxster opremljen z ročnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom, dodatno pa še z dvosklopčnim sedemstopenjskim.

Porsche-718-Boxster-2017-1600x1200-wallpaper-0a.1453885898.jpg.e.960px.jpg

Nova je tudi oblika, spremembe značilno skromne

Morda je manj očitno, a boxster v četrti generaciji (prva je prišla leta 2000, druga 2005, tretja pa 2012) prinaša tudi nekaj oblikovnih novosti, te pa so v slogu znamke precej skromne. Spredaj je širši, bolj mišičast in ima ostrejše poteze, novi (še vedno kapljičasti) so biksenonski žarometi z LED dnevnimi lučmi. Polni LED žarometi so doplačljivi. S strani boste model 718 prepoznali bo ostreje zašiljeni stranski liniji in novih vstopnikih zraka v zadnjih blatnikih, serijska so 19 palčna kolesa, doplačljiva 20 palčna. Razširjeni zadek pa ponosno kaže napis Porsche med žarometi in novo oznako 718 pod njim.

Skušal bo upravičiti ugled legende Le mansa

Pri nastavitvah podvozja, volana in drugih delov so se Porschejevi inženirji v novem 718 skušali čimbolj približati dirkaškim lastnostim, da bi upravičili slovito dirkaško ime zmagovalca Le Mansa in slovite dirke Targa florio. Zato je elektromehanični servo volan deset odstotkov bolj natančen kot pri predhodniku, športni paket karoserijo zniža za 20 milimetrov bliže k tlom, nastavljivi blažilniki pa imajo še večji razpon mehkobe in ostrine svojega delovanja. Paket sport chrono je nadgrajen z gumbom za boljšo odzivnost, omogoča pa zelo neposreden brutalen odziv motorja in menjalnika na ukaze.

Porsche-718-Boxster-2017-1280x960-wallpaper-0f.1453885956.jpg.c.960px.jpg

V osveženi kabini je nov predvsem sredinski del konzole z vgrajenim zaslonom na dotik in vmesnikom PCM (Porsche Communication Management), ki ponuja klasično povezljivost z mobilnimi telefoni in (doplačljivo) navigacijo.

Slovenska davčna lestvica ga bo nagradila, 6 namesto 17 odstotni DMV

Porschejeva navada je, da ob razkritju modela razkrije tudi cene. Tako je tudi v primeru 718 boxsterja, ki v Nemčiji stane od 53.646 do 66.141 evrov. V Sloveniji bodo zaradi višjega DDV in dodatnega DMV (davek na motorna vozila vezan na prostornino motorja in izpuste) seveda višje. Prav veliko pa ne, saj je novi 718 davčno precej ugoden od predhodnika, zanj Slovenci ne bodo plačali osemodstotnega DMV na prostornino kot pri prejšnjem boxsterju s 3,4 litrskim motorjem, za liter manjša poraba pa omogoča tudi skromnejši DMV na izpuste. Novi 718 bo v ozračje izpuščal med 160 in 170 grami CO2 na kilometer, kar pomeni šestodstotni DMV, za starega ste plačali devetodstotnega. Namesto skupnega 17 odstotnega DMV bo dodaten davek pri novincu znašal le šest odstotkov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Zaposlenim v Porscheju več kot devet tisoč evrov nagrade
Avto
AvtoUroš Božin Zaposlenim v Porscheju več kot devet tisoč evrov nagrade 5

Okoli 23 tisoč zaposlenim bo Porsche za odlično poslovanje izplačal 9.656 evrov nagrade

FINANCE
Avto
Porsche izdal in razprodal obveznice v vrednosti 280 milijonov evrov
Avto
AvtoMiloš Milač Porsche izdal in razprodal obveznice v vrednosti 280 milijonov evrov

Posojilo v obliki zadolžnice je dobilo več kot 50 institucionalnih vlagateljev

FINANCE
Avto
Porsche prihodnosti – mission-E cross turismo s 600 električnimi konji
Avto
AvtoMiloš Milač Porsche prihodnosti – mission-E cross turismo s 600 električnimi konji 3

Porsche je v Ženevi predstavil nadaljevanje električne zgodbe – koncept mission-E cross turismo je primer športnega in uporabnega avtomobila prihodnosti z izključno električnim pogonom

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Članki
Kako je Porsche z električnimi modeli izzval Teslo
PRO
Članki
ČlankiFinance PRO Kako je Porsche z električnimi modeli izzval Teslo (PRO)

Prihodnost bo električna, pravijo pri Porscheju, njihova rdeča nit pa sta električni športnik in električni športni terenec, s katerima so izzvali celo Teslo.

FINANCE
Avto
Okušanje vrhunske tehnike, po kateri se cedijo sline
Avto
AvtoMatej Kačič Okušanje vrhunske tehnike, po kateri se cedijo sline

Kateri avto želiš voziti? Na to vprašanje bo večina dečkov odgovorila kratko in jedrnato: »Porscheja!« Ob omembi imena nemškega proizvajalca športnih avtomobilov se bodo oči zasvetile tudi deklicam.

Prihodnost mobilnosti
Kako je Porsche z električnimi modeli izzval Teslo
PRO
Prihodnost mobilnostiFinance PRO Kako je Porsche z električnimi modeli izzval Teslo (PRO)

Prihodnost bo električna, pravijo pri Porscheju, njihova rdeča nit pa sta električni športnik in električni športni terenec, s katerima so izzvali celo Teslo.

FINANCE
Avto
Podivjani porsche GT3 RS: dirkalnik Le Mansa za cesto
Avto
AvtoUroš Božin Podivjani porsche GT3 RS: dirkalnik Le Mansa za cesto 2

Porschejev kralj dirkališč je v zadnji izvedbi opremljen z najzmogljivejšim atmosferskim motorjem, ki se zavrti do devettisočkrat v minuti.