Tista leta, ko sem še gulil srednješolske klopi, je bil legacy turbo pojem visokozmogljivega, uporabnega in zanesljivega avtomobila. Z 200 konji, pospeškom 6,8 sekunde do stotice na asfaltu ali »na snegu« in turbo značajem štirivaljnega bokserja. Vozil ga je oče sošolca, kasneje je prestopil na kupe subaru SVX, nato pa kar stran od znamke. Legacyja turbo ni bilo več, znamka se je vsaj pri tem modelu poslovila od uživaških različic. Bo to popravil levorq?
Takšen je vsekakor njegov namen, je mogoče razbrati iz sporočila japonske znamke. Novi levorg, ki je manjše od legacyja in outbacka ter večji od impreze, se je napotil na bojišča, kjer kupce lovi mazda6, BMW serije 3, audi A4, prihajajoča alfa giulia, torej v osrčje športnega poslovnega razreda, običajne in/ali prestižne sorte.
Levorg je nastal na osnovi četrte generacija modela legacy in outback, z 4,69 metra dolžine in 2,65 metra v medosju je nekaj skromnejši, a ne toliko, da bi sodil razred nižje. V kabini je urejen drugače, armaturna plošča je bolj športna, na sredinski konzoli pa sta 4,3 palčen klasičen in 6,3 palčen zaslon na dotik. Sedeži so bolj športni, prostora za potnike je manj. Prtljažnik pa v osnovi sprejme 522 litrov prtljage, natanko toliko kot v mazdi6.
Levorg je povsem po japonski navadi, tokrat pa še malo bolj, sestavljen kot paket. Kupec lahko izbira le med dvema opremama, pri vsem ostalem nima izbire. Motor je denimo le en, 1,6 litrski turbo bencinski, ki spominja na čase iz uvoda. Zmore 125 kilovatov (170 konjskih moči) in 250 newtonmetrov navora že pri 1.800 vrtljajih. Povezan je zgolj z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom, moč pa se na cesto seveda prenaša prek vseh štirih koles. Levorq do stotice skoči v 8,9 sekunde, poraba goriva pa se giblje med 6,9 in 7,1 litra glede na opremo. Suha masa levorqa je glede na mere in pogon ugodnih 1.531 do 1.551 kilogramov.
Še cene, osnovni free stane 26.490 evrov, sport style ki ponuja še LED prednje luči, bolj športne sedeže, aluminijasta pedala, strešno okno,... pa 30.490 evrov.