Avto

Duh legacyja turbo iz leta 1990

Subaru levorg je po velikem uspehu na Japonskem zapeljal tudi v Evropo, v poslovni razred prinaša športnost, znamenit pogon in dostopne cene

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

11.10.2015 09:06
Čas branja: 1 min

Tista leta, ko sem še gulil srednješolske klopi, je bil legacy turbo pojem visokozmogljivega, uporabnega in zanesljivega avtomobila. Z 200 konji, pospeškom 6,8 sekunde do stotice na asfaltu ali »na snegu« in turbo značajem štirivaljnega bokserja. Vozil ga je oče sošolca, kasneje je prestopil na kupe subaru SVX, nato pa kar stran od znamke. Legacyja turbo ni bilo več, znamka se je vsaj pri tem modelu poslovila od uživaških različic. Bo to popravil levorq?

Subaru-Levorg-2016-Car-Style.1444546492.jpg.s.960px.jpg
Bolj kompaktne mere, izrazit športen značaj in turbo bencinski motor - levorg je manj ukročeni legacy, zanimiva je tudi cena od 26.490 evrov.

Takšen je vsekakor njegov namen, je mogoče razbrati iz sporočila japonske znamke. Novi levorg, ki je manjše od legacyja in outbacka ter večji od impreze, se je napotil na bojišča, kjer kupce lovi mazda6, BMW serije 3, audi A4, prihajajoča alfa giulia, torej v osrčje športnega poslovnega razreda, običajne in/ali prestižne sorte.

LEVORG-photo-2.1444546719.jpg.s.960px.jpg
Tipičen subaru videz, a več športnosti in manj klasike kot pri legacyju ali outbacku. V zadek gre kljub temu solidnih 522 litrov prostora.

Levorg je nastal na osnovi četrte generacija modela legacy in outback, z 4,69 metra dolžine in 2,65 metra v medosju je nekaj skromnejši, a ne toliko, da bi sodil razred nižje. V kabini je urejen drugače, armaturna plošča je bolj športna, na sredinski konzoli pa sta 4,3 palčen klasičen in 6,3 palčen zaslon na dotik. Sedeži so bolj športni, prostora za potnike je manj. Prtljažnik pa v osnovi sprejme 522 litrov prtljage, natanko toliko kot v mazdi6.

5.1444546853.jpg.c.960px.jpg

54.1444546914.jpg.s.960px.jpg

Levorg je povsem po japonski navadi, tokrat pa še malo bolj, sestavljen kot paket. Kupec lahko izbira le med dvema opremama, pri vsem ostalem nima izbire. Motor je denimo le en, 1,6 litrski turbo bencinski, ki spominja na čase iz uvoda. Zmore 125 kilovatov (170 konjskih moči) in 250 newtonmetrov navora že pri 1.800 vrtljajih. Povezan je zgolj z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom, moč pa se na cesto seveda prenaša prek vseh štirih koles. Levorq do stotice skoči v 8,9 sekunde, poraba goriva pa se giblje med 6,9 in 7,1 litra glede na opremo. Suha masa levorqa je glede na mere in pogon ugodnih 1.531 do 1.551 kilogramov.

Še cene, osnovni free stane 26.490 evrov, sport style ki ponuja še LED prednje luči, bolj športne sedeže, aluminijasta pedala, strešno okno,... pa 30.490 evrov.

LEVORG-photo-1.1444546970.jpg.s.960px.jpg

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

13.11.2015
FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.

FINANCE
Avto
Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje
Avto
AvtoMiloš Milač Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje

Novi BMW X4 je večji, prostornejši, oblejši in ima izrazitejši značaj kot v prvi generaciji; v Sloveniji bo 18. julija letos.

FINANCE
Avto
Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih
Avto
AvtoMiloš Milač Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih 5

Večji, bolj športen, oblikovno razmeroma skromno spremenjen, zato pa tehnično precej bolj napreden

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3
Avto
AvtoMiloš Milač Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3 2

Prvega junija se poslavljata BMW M3 in M550i

FINANCE
Avto
Novi BMW X5 v vlogi vsestranskega menedžerskega avtomobila
Avto
AvtoMiloš Milač Novi BMW X5 v vlogi vsestranskega menedžerskega avtomobila 7

BMW luksuzni terenec vozi že v četrto generacijo, ki je bila razkrita danes ponoči. Novinec je nekaj večji, podobno prostoren, precej naprednejši in oblikovno predvidljiv.

FINANCE
Avto
Morda ta hip najboljši BMW, ki obuja že skoraj pozabljene vrednote
Avto
AvtoMiloš Milač Morda ta hip najboljši BMW, ki obuja že skoraj pozabljene vrednote 9

BMW se je v iskanju niš sprva zaletel v zid, nato pa našel pravo pot z novo serijo 6 gran turismo. To je avto, ki z udobjem, prostorom in »človeško« višino odkriva čase, ko so bile limuzine najprej limuzine, šele nato športniki.

FINANCE
Avto
Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8
Avto
AvtoMiloš Milač Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8 3

Audijev zastavonoša v zadnji generaciji ustvarja tehnične smernice, uvaja 48-voltno električno omrežje, skoraj popolno digitalizacijo kabine in ohranja dinamiko, ki so jo kupci cenili pri prejšnjih modelih.