Volkswagen se počasi postavlja nazaj na noge, prevaro bo drago plačal, o tem sploh ni dvoma. Za delo je poprijel novi predsednik nadzornega sveta Hans Dieter Poetsch, preverili smo kdo je in kaj ga čaka. Volkswagen se je reševanja težav se je lotil transparentno, z objavo aplikacije kjer lahko preverite ali vaš avto poganja sporen dizelski motor. Ta je na voljo tudi na straneh slovenskega distributerja, pri nas je mimogrede 34.291 avtomobilov z motorjem 2.0 TDI Euro5, v Evropi okoli osem milijonov. Kaj drugega kot odkritost mu v tem hipu niti ne preostane, pot do zaupanja bo dolga, čeprav v Evropi najbrž ne tako zelo kot v ZDA.
Kot v vsaki vojni, so se tudi tu našli dobičkarji. Takšni, ki so vljudno tiho in delajo naprej in takšni, ki želijo dobičke kovati na račun volkswagnove nesreče in se s tem tudi javno izpostavijo. Denimo Fiat, ki je v Italiji lastnikom volkswagnov ob menjavi za novega fiata ali jeepa ponudil dodaten popust, podobno potezo je potegnil tudi Ford. Zanimivo pri vsem tem pa je, da trgovci omenjenih znamk ne verjamejo, da bo posel uspel, kot kaže premorejo več občutka za poštenost v poslu kot njihovi dobavitelji. Pri nas podobnega razmišljanja ali potez drugih znamk nisem opazil, tudi privoščljivosti ne.
Svoj lonček v aferi Volkswagen pa je pristavil tudi hrvaški minister za varstvo okolja Mihael Zmajlović. Gospoda je "iskreno zaskrbelo za svoje ljudi", zato je ostro reagiral in nemškemu velikanu sporočil, da bo moral plačati zaradi svojega pohlepa, onesnaženja okolja in zdravja ljudi.
Pogovarjali smo se s slovenskim trgovcem Volkswagna, kako doživlja afero svoje mame?
Matej je na Vranskem spoznal celo krdelo porschejev, vsak od njih je poskrbel za prvovrstno ali svojevrstno zabavo, nekateri pa so manj veščim pokazali tudi ostre kremplje.
Sam pa sem na isti lokaciji preveril, kako spretni so službeni vozniki pri parkiranju vozil in ali pri tem znajo uporabljati sodobne pripomočke - denimo senzorje in kamero.
Na svetovni premieri v Lizbonu me je očarala nova BMW sedmica, ki premore že skoraj človeško pamet, luksuznega razreda pa se loteva drugače kot njen najbližji tekmec iz Stuttgarta.
Iz posebnega testa pa je brez dvoma tudi drugi Bavarec, M4 GTS, ki brutalne zmogljivosti dosega tudi s pomočjo vode.
Janez je ocenil hondo civic, sta se ujela? Matej pa se je prav dobro počutil za volanom najcenejšega karavana na trgu - dacie logan MCV.
To pa je le del svežih vsebin portala avto.finance.si, vabljeni k raziskovanju.
Vabimo vas še k spremljanju našega projekta Najboljši poslovni vozniki.
Podjetja, ki službene avtomobile kupujejo tudi na podlagi majhnih izpustov in porabe ter se pri tem trudijo zmanjšati stroške voznega parka, pa vabimo k prijavi na naš razpis EKO vozni park 2015.
Ste zamudili moje prejšnje pismo?
Če še niste prijavljeni na moje pismo - prijavite se in naslednje boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avtopanoge na enem mestu, delite ga s prijatelji, sodelavci ...Prijavite se tu!
Uspešen delovni teden vam želim
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju.