Prek pet metrov dolžine, 2,2 tone mase, skoraj 600 konjev, ki sodelujejo z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom, usnje na sedežih in armaturni plošči in platno namesto kovine nad glavami štirih potnikov. To je eden najbolj razkošnih kabrioletov na svetu, mercedes-benz S cabriolet, ki se v novi podobi vrača po 44 letnem spancu.
Novi S cabriolet nekako spominja na nekdanje ameriške avtomobile, velike limuzine s platneno streho in štirimi prostornimi sedeži. Tradicijo pa črpa iz lastne zgodovine, v kopici mercedes-benzovih razkošnih kabrioletov, med njimi je zadnji na cesto zapeljal leta 1971 - 280 SE 3.5. Novi razred S cabriolet ponuja natanko to kot njegov daljni predhodnik, razkošje, prostor in vrhunsko tehniko zavito v elegantno karoserije neskromnih zunanjih mer, začinjeno s pomično platneno streho.
Izbira platna ni slučaj, ta material v svetu kabrioletov namreč pomeni precej več od sodobnih pomičnih kovine. Tehnično pa z različnimi ojačitvami, več plastmi in temeljito zvočno izolacijo za njimi prav nič ne zaostaja. Zloži se v del za zadnjima sedežema, le delno se zažira v prtljažnik, a je vselej ločena od tega dela. Koliko litrov ostane za prtljago, ko je streha zložena, Mercedes-Benz ne poroča.
Platnena streha S cabrioleta se s pomočjo elektro motorjev zloži in odpre do hitrosti 60 kilometrov na uro, striptiz traja 20 sekund, izvedete pa ga lahko tudi zunaj vozila s pritiskom na ključ.
Posebnost S cabrioleta, ki sicer s seboj vozi vse ostale tehnične rešitve najbližjega sorodnika s katerim si deli 60 odstotkov delov - S coupeja, je dodelana klimatizacija potniške kabine. Pogoje zaznava 12 senzorjev, za pretok zraka skrbi 18 zračnikov, potniki pa si lahko v petih stopnjah nastavijo temperaturo v delu nog ali trupa. Tripodročna klimatska naprava v celoti samodejno prilagaja delovanje, tudi ko odprete ali zaprete streho, odziva se tudi na povečano vlažnost in temu prilagodi delovanje. Za doplačilo bosta na voljo že znana sistema aircap, ta s prilagajanjem mrežice zmanjšuje kroženje zraka in airscarf, ki poskrbi za gretje vratu potnikov. V hladnih dneh potnike poleg sedežev in volana greje tudi naslon za roke.
Novi S cabriolet na trg prihaja v najmočnejši različici S 63 AMG cabriolet s 5,5 litrskim V8 biturbo motorjem, 430 kilovati oziroma 585 konjskimi močmi, 900 newtonmetri največjega navora in silovitim pospeškom - 2,2 tone težak kabriolet do stotice skoči v le 3,9 sekunde. Kasneje bodo, po vsej verjetnosti, na voljo tudi nekateri drugi stroji iz družine S.