Triumph bonneville, ducati scrambler, yamaha 950 racer,... in še nekaj motociklov se v zadnjem času obrača v preteklost, da bi ujeli kupce v sedanjosti. Polnjenje niš je postalo pogosto zaradi vse bolj modularne zasnove motociklov, križanja slogov, delitve tehnike, od okvirja, motorja, menjalnika, elektronike, vilic in drugih komponent. Proizvodnja se tako ceni, razvoj tudi, rezultat so številne različice zgrajene okoli enake osnove.
Ponoven zagon retro stila motociklov poleg zgoraj opisanih prihrankov žene še en trend, motoristi sivijo, za dvokolesnike se odločajo v vse bolj pozni starosti, iščejo pa udobje, varnost, uporabnost in lasten stil, ne več kopice konjev.
Zaradi zgoraj naštetega je prihod yamahe XSR, retro različice priljubljene MT-07, logičen. Izvedba motocikla v stilu 70. in 80. let prejšnjega stoletja je konkretna, saj so jo pri Yamahi prepustili japonskemu predelovalcu motociklov Shynii Kimuri, ki je motociklu vdihnil pošten retro stil. Od barv, gozdno zelene in srebrne, ogroglih luči spredaj in zadaj, dvobarvnega sedeža, prirezane izpušne cevi in povsem razgaljenega dvovaljnega stroja.
Tehnika je znana, 689 kubični dvovaljnik s 55 kilovati (75 konjskimi močmi) je enak kot v modelu MT-07, sistem ABS je serijski, v prednja 282 milimetrska diska grizejo štiribatne čeljusti. Cene še niso znane, prav veliko več kot sedem tisočakov ne bi smela stati.