Sreda zvečer. Vabilo v neznano, šele na poti izvemo, da se odpravljamo na spodnjo postajo žičnice Krvavec. Sprehod po diskretno osvetljenih stopnicah do gondole, livrirani natakarji, mizica, kozarec vina in prijetna glasba v gondoli, ki je tokrat udobno sprejela le dva. Ko pridemo na vrh, zaokrožimo še enkrat, vmes le pozdrav in kulinaričen vložek gostilne pri Krištofu in ponovno v temo. Pri drugem vzponu na zgornjo postajo žičnice Krvavec, nas pričaka Oplova ekipa, v temo zareže glas Nuške Drašček, nato krik Tine Gorenjak in smeh Petra Polesa. Po hudomušnem dialogu igralca odkrijeta rjuho iz nove, rdeče astre, prvi mož Opla v Sloveniji Borut Gazvoda pa novinko predpremierno pospremi na slovenski trg,...
Fotogalerija iz dogodka
Odštevanje,...
Spektakularno razkritje ima jasen namen, dvigati napetost pred še tremi ključnimi datumi nove astre. Salonskim razkritjem sredi septembra v Frankfurtu, prvimi vožnjam v Bratislavi iz katerih bomo poročali v začetku oktobra in dokončnim prihodom na naš trg novembra letos. Podrobnosti o cenah, številkah,... še niso znane. V teoriji pa astra obljublja nebesa, saj odpravlja prav vse pomanjkljivosti predhodnice.
Zelo dober prvi vtis
Prvi stik daje dober vtis, sodobne in prijetne oblikovne poteze, nekaj oblikovalskih trikov - temno obarvan zadnji stebriček, prostorna in kakovostna potniška kabina, vključno z zadnjo klopjo, odlični sedeži, kromirano prednjo masko z dvema prečnima letvama, globoko v blatnike zajedajoči žarometi in ostra stranska linija, ki se nadaljuje v zavihek na zadku.
Kaj astra obljublja v teoriji:
V primerjavi z veliko in težko predhodnico, bo nova astra do 200 kilogramov lažja, za pet centimetrov krajša, a v kabini kljub temu bolj prostorna. Ob tem bo astra prvi avto te znamke opremljen s komunikacijskim sistemom OnStar za zagotavljanje pomoči 24 ur na dan, 365 dni na leto. V astri bo prvič vgrajen tudi informacijski vmesnik intellilink četrte generacije, ki se bo razumel s pametnimi telefoni z operacijskim sistemom android in iOS, kar je danes redkost.
LED matrični žarometi, masažni sedeži,...
Kot prva v razredu bo imela možnost vgradnje LED matričnih žarometov, ki bodo samodejno senčili dolg snop žarometov. Za udobje, tudi razkošje v kabini pa bodo po želji skrbeli masažni in prezračevani sedeži z možnostjo nastavljanja širine bočnega dela. Poleg že znanih, večinoma zelo svežih motorjev, bo astra opremljena tudi z novim 1,4 litrskim turbo štirivaljnim bencinarjem ecotec - ta bo zmogel 110 kilovatov (150 konjskih moči) in 250 nevtonmetrov navora v širokem območju med 1.800 in 4.000 vrtljajev v minuti.
Foto: Miloš Milač