Patent za nihajno roko pogonske enote izhaja iz prve faze BMW i tržnega raziskovanja in zgodnje konceptne faze. Za zunanjo uporabo bo na voljo šele sedaj, saj ga zaradi usmeritve BMW i na električna štirikolesna vozila ni bilo mogoče takoj uporabiti. Nova tehnologija se lahko preizkusi na električnem kolesu Heisenberg XF1.
Nihajna ročica pogonskega sklopa je nova vrsta tehnologije okvirja za polno-vzmetena kolesa eBike s sredinskim pogonskim motorjem. Koncept omogoča, da pogonski sklop, ki je bil doslej trdno pričvrščen na glavni okvir, sedaj prostor lebdi in s tem odpravlja potrebo po konvencionalni napenjalki za jermen.
Tako smo prvič priča kombinaciji zadnjega vzmetenja in trpežnega karbonskega jermenskega pogona na polno-vzmetenih kolesih eBike, kar prinaša izjemno pogonsko moč in značilnosti upravljanja. Kolo so pri Heisenbergu že začeli izdelovati in bo na voljo jeseni. Cene se gibljejo od 8455 evrov naprej.
XF1 ima snmeljivo baterijo, ki je vgrajena v okvir. Ponuja 400Wh litij-ionsko baterijo, ki z enim polnjenjem omogoča domet do 130 kilometrov.
Glavne prednosti nihajne ročice 4-zgibne nihajne ročice pogonskega sklopa BMW i: