Avto

Mali Bavarec za igrive poletne romance

BMW serije 2 je za vroče poletne dni dobil brata kabrioleta, ki z izklesano in privlačno podobo najraje krade poglede mladenk in brhkih dam, ob tem pa zlepa ne ostane brez sape

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

13.07.2015 06:00
Čas branja: 4 min

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-2-.1436745224.jpg.e.960px.jpg

Mali Bavarec s svojo kupejevsko podobo mlade in mlade po duši zabava približno leto dni, z letošnjim poletjem pa se mu je pri resnem osvajanju pridružil nič kaj sramežljivi brat, BMW serije 2 cabrio. Z vetrom v laseh se je izkazal kot ležerni uživač, ki se ob morski obali, slikovitih jezerih ali barvitem podeželju lahko umirjeno vleče, kot da ima ves čas na tem svetu, ko pa zaide med ovinke, srčni utrip hipoma skoči nekam v anaerobno območje.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-3-.1436745299.jpg.e.960px.jpg

Za slednje je v različici 228i poskrbel ravno prav glasen in zmogljiv dvolitrski turbo štirivaljnik s 180 kilovati (245 KM), ki obenem razvaja s 350 Nm navora med 1.250-4.800 vrtljaji. Že večkrat preizkušen motor se je namreč odlično ujel z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, čvrstim podvozjem, filigranske uravnoteženosti, zadnjim pogonom (na voljo je tudi štirikolesni xDrive) ter elegantno športno obliko, ki jo je tudi optično poudaril M paket.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-4-.1436745406.jpg.n.960px.jpg

Pri BMW vsekakor znajo poskrbeti za atraktivno podobo svojih vozil (niso edini, seveda), v očeh publike in drugih voznikov pa skorajda ni modela, ki ne bi »zažgal« in nase pritegnil vsaj nekaj pogledov. Med njimi je tudi kupejevska serija 2, še za odtenek bolj atraktivna pa je njena enako dolga (443 centimetrov) kabrioletska različica - seveda s platneno streho, kot se za pravega predstavnika tovrstnih užitkov tudi spodobi.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-8-.1436745493.jpg.n.960px.jpg

Platno še poudarja prestiž, osnovno kupejevsko različico pa podraži za okoli 4.500 evrov na najmanj 34.250 evrov (220i cabrio), seveda pa raznorazni dodatki z dolgega in ne ravno poceni seznama dodatne opreme ceno iz 43 mimogrede dvignejo na 56 tisočakov, kolikor je zaradi številnih dodatkov (vrhunski samodejni menjalnik, M paket, navigacija, biksenonski žarometi, aktivni tempomat, prepoznavanje znakov, ogrevani prednji sedeži,...) stal testni model.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-17-.1436745621.jpg.s.960px.jpg

Če ste ljubitelji prepiha in svobode nad glavo, potem gre vendarle za dobro naložen denar, zvočno zelo dobro izolirano streho pa si lahko omislite v treh barvah: črni, antracitni s srebrnim učinkom in rjavi. Za odpiranje (in zapiranje) seveda poskrbi elektrika, ki ob držanju gumba med sedežema v 20 sekundah in pri hitrosti vse do 50 km/h opravi "umazano" delo ter čutilom mimogrede odpre prosto pot ali pa vas brez postanka obvaruje pred manj prijetnimi vremenskimi vplivi.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-47-.1436744938.jpg.e.960px.jpg

Strešni balet, ki ga v razmeroma kratkem času uprizorita platno in strešni mehanizem je obenem predstava, ki si jo ob priložnosti velja pozorno ogledati. Vožnja z zaprto streho sicer precej spominja na občutke v kupeju, a ko je vreme pravo, o tem ne gre razmišljati - soncu, zraku in svobodi le pustite prosto pot. Na čepico za zaščito pred soncem le nikar ne pozabite, šal pa lahko pustite tudi doma.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-6-.1436747798.jpg.e.960px.jpg

Aerodinamika si namreč zasluži vse pohvale, ob spuščeni strehi, dvignjenih stranskih steklih ter nameščeni vetrni mreži vetra v kabini skorajda ni moč čutiti, tudi pogovor o čem lepem bo pri avtocestnih hitrostih potekal povsem nemoteno.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-22-.1436746007.jpg.n.960px.jpg

Za pristnejši kabrioletski prepih bo treba spustiti vsaj zadnja stekla, za tiste prave občutke svobode pa vsa štiri in z nežno uporabo desnice sklopiti še vetrno mrežo. Popotovanje vzdolž morske obale takrat dobi povsem novo dimenzijo, štirivaljnik deluje mirno in tiho, menjalnik ga za uglajena križarjenja namreč drži pri precej nizkih vrtljajih.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-20-.1436745913.jpg.s.960px.jpg

Ko se vozniku zahoče pa dvojka kabrio hitro pokaže svoj drugi obraz, tisti, ob katerem z mesta do 100 m/h potrebuje le šest sekund, doseže najvišjo hitrost 250 km/h ter prepeva vse do 7.000 vrtljajev. Za pristne športne vozniške občutke velja nastavitve delovanja motorja, menjalnika in volana preklopiti v Sport ali Sport+ način. Menjalnik je dovolj hiter, pri prestavljanju si lahko pomagamo tudi ročno s pomočjo ročke med sedežema ali ušes ob volanu, motorne moči pa je toliko, da lahko na ukaz kadarkoli igrivo spodnese zadek.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-32-.1436746161.jpg.n.960px.jpg

BMW serije 2 je bržkone zadnji Mohikanec med malimi bavarskimi kupeji, saj izhaja iz enke, ta pa v novi generaciji dobi prednji pogon. Zadnji pogon (edinstveno v razredu) je tako eden izmed njenih adutov in garancija za zabavo ter velik nasmešek - ne glede na različico s trdo ali platneno streho.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-7-.1436748082.jpg.c.960px.jpg

V različici zgoraj brez vse skupaj pride še bolj do izraza, sploh ker ta v vožnji ni nič manj agilen od kupeja. Za to so poskrbeli tudi športno M podvozje in športni sedeži, nagibanje karoserije je tako v prid užitka, blaženje precej učinkovito (nastavitev Comfort), nekaj več tresljajev s slabše podlage pa v kabino prenesejo tudi runflat pnevmatike s tršimi boki.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-13-.1436746349.jpg.s.960px.jpg

Kupe z 2,0-litrskim dizlom v nosu se je lani izkazal za odlično kombinacijo. Tudi v cabriu si ga je moč omisliti, a ko se z naraščanjem vrtljajev vse bolj sliši glas bencinarja in ko skozi izpušne cevi ob prestavljanju všečno zabrbota je jasno: vsaj 228i naj bo. Poraba gor ali dol. V povprečju se je namreč sukala okoli 9,5 litra, z umirjeno vožnjo sicer pade na okoli osem, ob priganjanju pa se spogleduje z 12 litri (tovarna: 8,8/5,3/6,6). Dvojka cabrio ob tem ni kak suhec, zaradi podkožne varnosti tehta 1.630 kg oziroma dobrih 150 kg več od kupeja.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-44-.1436746263.jpg.e.960px.jpg

V notranjosti glede na brata s trdo streho ni nobenih sprememb. Varnostni lok je skrit pred očmi, za dodatno mero varnosti poskrbi ojačano vpetje varnostnih pasov, zadnja klop je zaradi precej pokončnega naslona zgolj za silo uporabna, v prtljažnik gre za tip vozila sprejemljivih 280-335 litrov oziroma dobrih sto manj kot ponuja kupe.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-43-.1436746495.jpg.w.960px.jpg

Za držanje sicer prijeten in ravno prav debel volanski obroč bi vendarle lahko bil tudi manjši, pretežno črna notranjost manj dolgočasna in merilniki preglednejši - številsko so namreč poudarjene sode vrednosti, pri nas so pretežno v veljavi lihe.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-30-.1436746422.jpg.e.960px.jpg

Monotonijo v notranjosti delno razbijejo aluminijasti vložki, kljub sicer zelo všečni in značilni M kombinaciji alkantare in blaga pa bi si v kabrioletu želeli usnja. Ledeniško srebrnemu se dobro poda rdeča barva, obenem usnje bolje prenaša različne vremenske vplive.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-10-.1436745705.jpg.s.960px.jpg

Če smo pred letom dni z najmanjšim bavarskim kupejem uživali v vožnji, ki jo ponuja kombinacija zmogljivega dizla, igrivega zadnjega pogona in odličnega 8-stopenjskega samodejnega menjalnika, je izkušnja v kabriju še za odtenek boljša. Uživaški mali kabriolet z eleganco in suverenim nastopom zlahka osvoji kako novo trofejo.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-21-.1436746947.jpg.e.960px.jpg

Foto: Dejan Ipavec

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

13.07.2014
FINANCE
Avto
Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3
Avto
AvtoMiloš Milač Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3 2

Prvega junija se poslavljata BMW M3 in M550i

FINANCE
Avto
BMW 430i cabrio: tista prava kombinacija
Avto
AvtoMatej Kačič BMW 430i cabrio: tista prava kombinacija 4

Ali ste ljubitelj luksuza in vetra v laseh, lepote življenja radi uživate v dvoje in z malo prtljage, finance niso kak večji problem ter radi prisluhnete visokim obratom bencinskega motorja? BMW 430i cabrio je v tem primeru gotovo vaš “jackpot”.

FINANCE
Avto
Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje
Avto
AvtoMiloš Milač Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje

Novi BMW X4 je večji, prostornejši, oblejši in ima izrazitejši značaj kot v prvi generaciji; v Sloveniji bo 18. julija letos.

FINANCE
Avto
Pregrešni dizelski objem BMW petice
Avto
AvtoJanez Kovačič Pregrešni dizelski objem BMW petice 21

BMW serije 5 touring z dizelskim šestvaljnikom v nosu, osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, štirikolesnim pogonom ter kupom dodatne in dopadljive opreme te mora navdušiti, cena pa presuniti

FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.

FINANCE
Avto
Vroč in luksuzni kupe, za katerega je BMW oživil legendarno ime
Avto
AvtoUroš Božin Vroč in luksuzni kupe, za katerega je BMW oživil legendarno ime 16

Po dveh desetletjih premora ter po upokojitvi serije 6 se v ponudbo BMW vrača serija 8 kupe, ki je pomenila vrhunec športnosti in ekskluzivnosti.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)