Avto

Talisman namesto lagune, renaultova napredna limuzina za ves svet

Po treh generacijah in dobrih 20 letih proizvodnje je Renault upokojil ime laguna ter nam sredi čarobnega dvorca pokazali svoj talisman - drzno, udobno in tehnično napredno limuzino za ves svet

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

06.07.2015 16:30
Čas branja: 4 min

Pretkani akcijski junak James Bond je pravi šarmer in osvajalec, močan, zaščitnik pred zlim ter opremljen z najsodobnejšimi tehnolškimi igračkami, s katerimi premaga še tako hudega nasprotnika. Do živega mu ne pride prav nič, kot bi ga ščitil kak magični talisman. V filmu A View to a Kill je Bond tako ukanil zlobnega Maxa Zorina, del zgodbe pa se odvija tudi v srednjeveškem dvorcu Domaine de Chantilly severno od Pariza.

20150706-151132

Na znano in uspešno Bondiado smo se spomnili ob obisku dvorca, ki se je po koncertu Pink Floydov leta 1994 in drage poroke brazilskega Ronalda pred desetimi leti znova znašel v soju luči svetovne javnosti. Tokrat avtomobilske, francoski proizvajalec vozil Renault si je dragulj v kroni francoske kulturne dediščine namreč izbral za predstavitev svojega talismana - nove limuzine višjega razreda, s katero želijo pričarati občutek zaščitništva in moči ter odgnati slab urok lagune, ki v drugi in tretji generaciji kar ni našla poti v srca kupcev. Talisman naj bi poskrbel za preobrat, saj obljublja vse tisto, kar krasi Bonda - in ta je vse prej kot neuspešen.

Imena, ki jih Renault v zadnjem času daje svojim modelom, so izbrana tako, da simbolično odražajo obliko in značaj avtomobila na vseh trgih, kjer so naprodaj. Talisman je tako karizmatično ime, ki pričara občutek zaščitništva in moči, je lahko izgovorljiv in razumljiv po vsem svetu. Ime poudarja tudi močan značaj avtomobila in energijo, ki jo ta izžareva, kombinacija čvrstih oblikovnih potez in novih tehnologij pa izraža skrb za varnost in zaščito.

20150706-152207

Strast in želja da bi bil vozniku v ponos

"Z zadovoljstvom razkrivamo talisman, novo Renaultovo limuzino s štirimi vrati, ki je velikodušna tako v zunanjih merah kot tudi s prostorno in udobno notranjostjo. Osvaja z odločnim prednjim delom, elegantno oblikovanim prtljažnim delom in mišičastima stranicama. S katerekoli strani ga pogledate, daje talisman občutek, da je pripravljen planiti naprej. Oblikovali smo ga s strastjo in z željo, da bi bil vozniku v ponos," je ob razkritju povedal Laurens van den Acker, direktor Renaulta za industrijsko oblikovanje. Novinec bo javnosti sicer predstvaljen jeseni na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, prodaja po Evropi pa se bo začela pred koncem leta.

Renault-Talisman-2016-1280x960-wallpaper-13.1436192455.jpg.e.960px.jpg

Po vzoru novega espaca so tako tudi v talismanu nakopičene odlike, katerim je Renault dodal privlačno obliko, udobno, prostorno in dodelano notranjost ter številne tehnološke novosti (4Control, krmiljene blažilnike, tehnologijo Multi-Sense, napravo R-Link2, prostorski zvok Bose ...), ki udobnost in užitek v vožnji dvigujejo na višjo raven - tako za voznika kot tudi za vse potnike. Ker prodajo narekuje tudi cena, so pri Renaultu ob predstavitvi poudarili, da mora tudi najboljši ostati dosegljiv. Talisman tako obeta, da bo med najbolj konkurenčnimi avtomobili svojega razreda tudi po stroških lastništva in uporabe.

Renault-Talisman-2016-1600x1200-wallpaper-12.1436192582.jpg.c.960px.jpg

Pri talismanu so se oblikovalci odločili za štirivratno limuzino z očitnim prtljažnim zadnjim delom (v Frankfurtu bo na ogled tudi različica grandtour), vdahnili pa so mu značilne gene Renaulta. Velikodušne zunanje mere z dolžino 4,85 metra in širino 1,87 metra prispevajo k notranji prostornosti in prestižnemu videzu, ki ga krasijo tudi številni kromirani dodatki. Podaljšan pokrov motorja poudarja dinamiko avtomobila, mogočen prednji del s kromirano masko ter velikim pokončnim rombom pa dopolnjuje nov Renaultov vidni pečat - dnevne luči v obliki črke C, ki se spuščajo vse do odbijača, na voljo pa bodo tudi polni LED žarometi.

Renault-Talisman-2016-1280x960-wallpaper-16.1436192522.jpg.e.960px.jpg

Renault skuša s talismanom zagotoviti prepoznavnost v vseh ključnih lastnostih, ki so še posebej pomembne za avtomobile in kupce v tem segmentu: oblika, kakovost, inovativnost in storitve. Vse skupaj so zapakirali v drzno čutno limuzino, ki na 2,81 metra medosne razdalje ponuja ključ do ugodja, veliko prostora (tudi za drobnarije), prednja sedeža na najvišji ravni, na zadnji klopi 26,2 centimetra prostora za kolena ter v zadku kar 608 litrov prtljažnega prostora, kar je nad povprečjem v razredu. Tehnično osnovo si talisman kot svetovni avtomobil sicer deli s kadjarjem in espacom, narejen pa je na koncernski platformi CMF.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Pod motornim pokrovom bosta tako na voljo bencinska motorja TCe 150 in Tce 200 in to izključno v kombinaciji s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom EDC z dvema sklopkama. Motor dCi 110 bo na voljo s šeststopenjskim ročnim ali pa samodejnim menjalnikom EDC z dvema sklopkama, enako tudi dCi 130, kot v novem espacu pa bo dizel dCi 160 imel dva turbo polnilnika in bo na voljo izključno v kombinaciji s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom EDC z dvojno sklopko. Hibridne ali električne različice zaenkrat ne bo v ponudbi. Talisman sicer tehta približno 200 kilogramov manj od Renaultovega velikega križanca espaca in ima tudi bolj aerodinamično karoserijo (Cx 0,27).

Renault-Talisman-2016-1600x1200-wallpaper-15.1436192741.jpg.s.960px.jpg

V talismanu bosta na voljo sistem 4Control in elektronsko krmiljenih blažilnikov, njuna kombinacija pa skrbi za užitek, udobnost in varnost vožnje. Med vožnjo po mestu sistem 4Control skrbi za okretnost in z njo vozniku omogoča, da pozabi na velikost vozila, na odprti cesti pa zagotavlja stabilnost v ovinkih in varnost ob nenadni spremembi smeri zaradi izogibanja oviri. Po vzoru novega Espacea ima tudi talisman tehnologijo Multi-Sense, ki skrbi za delovanje sistema 4Control, krmiljenja blažilnikov, volana, motorja in samodejnega menjalnika EDC. Obenem usklajuje tudi prikaze merilnikov, zvok motorja in osvetlitev potniškega prostora.

Renault-Talisman-2016-1600x1200-wallpaper-17.1436192799.jpg.n.960px.jpg

Med napredne pripomočke za vožnjo sodijo prilagodljiv regulator hitrosti, aktiven sistem pomoči pri zaviranju v sili ter opozorilniki na prehajanje oznak voznega pasu, za varnostno razdaljo, za prekoračitev hitrosti s prepoznavo prometnih znakov in opozarjanje na mrtvi kot. Vozniku so za pomoč na voljo kamera za vzvratno vožnjo, sistem za prostoročno parkiranje, samodejno preklapljanje med zasenčenim in nezasenčenim snopom žarometov, zaslon v višini oči, samodejna parkirna zavora in prostoročno odpiranje prtljažnika.

Renault-Talisman-2016-1280x960-wallpaper-14.1436192909.jpg.s.960px.jpg

Talisman v notranjostji ponuja široka prednja sedeža, oblikovana sta po vzoru letalskih sedežev v poslovnem razredu in prinašata dve pomembni novosti. Hrbtišči prednjih sedežev sta tako izdelani z novo tehnologijo Cover Carving Technology. Gre za zasnovo poltoge školjke, ki je hkrati odporna, upogljiva in lahka in vgrajena v naslon sedeža. Renaultova novost oblikovalcem omogoča več svobode, izboljšuje zaznavno kakovost in prostornost (za 3 cm več prostora za noge zadaj), ob tem pa je za kilogram lažja od tradicionalnih plastičnih školjk za hrbtišče sedeža. V sedež je vgrajena tudi prezračevalna naprava za boljše počutje v hudi vročini, sedeži so nastavljivi v do desetih smereh, ponujajo električno nastavljivo ledveno oporo v štirih smereh ter masažo.

Talisman bo na voljo s petimi paketi opreme (life, zen, business, intens in initiale paris), na voljo pa je s tremi multimedijskimi napravami, pri čemer drugi nivo prinaša 7-palčni vodoravni zaslon, najvišja raven opreme pa vsebuje napravo R-Link 2 s pokončnim 8,7-palčnim zaslonom (22 cm). Ta deluje enako kot domač tablični računalnik in ima enake funkcije na dotik, upravlja tudi pripomočke za vožnjo in ne samo klasičnih funkcij, kot so navigacija, zvočna in klimatska naprava, možno pa je shraniti do šest različnih vozniških profilov.

Foto: Matej Kačič in Renault

20150706-144946-resized

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

06.07.2015
09.07.2015
26.08.2015
08.09.2015
25.11.2015
26.11.2015
26.11.2015
FINANCE
Avto
Poslovni francoz je dobil tisto, kar mu je doslej manjkalo
Avto
AvtoMatej Kačič Poslovni francoz je dobil tisto, kar mu je doslej manjkalo 24

Renault je talismana z vrha ponudbe opremil z močnim 1,8-litrskim turbobencincem s 165 kilovati oziroma 225 konji in z njim zadel v polno - avtomobil zdaj poteši tudi vozniško zahtevne kupce.

FINANCE
Avto
Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu
Avto
AvtoMiloš Milač Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu

Francoski Renault je v Ženevi v ospredje postavil koncept EZ-GO, ki predstavlja nove ideje prihodnje mobilnosti. Novi so še trije motorji, električni v zoeju ter 1,3- in 1,8-litrski turbobencinar.

FINANCE
Avto
Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva
Avto
AvtoMiloš Milač Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva

Nov motor z 80 kilovati je enako velik in težek kot šibkejši motor oznako R90. Zmogljivejši stroj omogoča dve sekundi hitrejše pospeševanje od 80 do 120 kilometrov na uro

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Športnost po žlički
Avto
AvtoMatej Kačič Športnost po žlički 1

Renault twingo GT je avtomobil za tiste, ki so v mestu radi opaženi, hkrati uživajo v bolj dinamični vožnji od enega do drugega semaforja, ali pa med ovinki radi ujezijo večje in močnejše od sebe.

FINANCE
Avto
Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi
Avto
AvtoAlbina Kenda Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi

Na začetku marca se je poročalo, da se Nissan zanima za nakup državnega deleža v Renaultu, kar naj bi bil uvod v združitvena pogajanja, zdaj pa, da pogajanja o združitvi že tečejo; kot je znano, je Renault stoodstotni lastnik novomeške tovarne avtomobilov Revoz

FINANCE
Avto
Renault in Nissan končno pod eno streho
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)