Pri Volkswagnu so v Ženevi pokazali koncept sport coupe GTE, na Kitajskem pa so predstavili večjo študijo C coupe GTE. Ker ta v dolžino meri prek pet metrov, v širino 193 cm ter ponuja dobre tri metre medosne razdalje, so poznavalci mnenja, da gre za novi oblikovalski jezik in podlago za Volkswagnove premijske avtomobile. Med njimi naj bi bil tudi naslednik phaetona, s katerim pri VW vse bolj ciljajo na kitajski trg.
Notranjost študije je podobna tisti v novem passatu, inštrumentna plošča je povsem digitalna, na sredini armaturke pa kraljuje velik zaslon na dotik. Veliko prostora in udobja so namenili potnikoma zadaj, pod motornim pokrovom pa je hibridni sklop štirivaljnega TSI motorja s 155 kilovati (210 KM) ter elektromotorja z 91 kilovati (124 KM).
Skupna sistemska moč študije tako znaša 180 kilovatov (245 KM) ter ponuja 500 Nm navora. Zgolj na elektriko lahko C coupe GTE prevozi 50 kilometrov, med obiskom črpalk pa lahko prevozi 800 kilometrov. V povprečju naj bi porabil 2,3 litra bencina na sto kilometrov, z mesta do stotice pospeši v 8,6 sekunde ter doseže 232 km/h največje hitrosti (130 km/h na elektriko).