Kdor je doživel kaotičen Rim, divjo Sicilijo, neurejeno, pristno Kalabrijo ter temperamenten in napet Neapelj, ve, kaj pomeni Italija in kaj italijanski avtomobili. Duh te razvejene in nemirne države se skriva tudi pod pločevino - in nemalokrat na njej - italijanskih avtomobilov, od majhnih fiatov, še najbolje tistih starejših letnikov, do gracioznih maseratijev. Tudi takšnih, ki so si nadeli suknjič, zavezali kravato, po žilah pognali nafto in se namenili neposredno proti Münchnu, Stuttgartu in Ingolstadtu. V mesta, kjer domujejo uniformirani tekmeci. Ti znajo bolje skoraj vse, a jim manjka temperamenta in napak, ki znajo očarati.
Mednje sodi denimo karoserija maseratija ghiblija, tako neracionalna in samozavestna. S polnim zadkom, seksi boki, dolgim motornim pokrovom in jezno masko se razteza na razdalji petih metrov, a v kabini premore komaj kaj več prostora kot dva razreda manjše limuzine. Podrobnosti na armaturni plošči so pomembnejše od prostora, zračnosti, utesnjenost je v ghibliju vrlina, ne pomanjkljivost. Da ne bo pomote, okolje je razkošno, tudi udobno. Dvome o pristnosti zbuja le motor, trilitrski šestvaljnik globokih pljuč in dizelske zasnove, ki je takšen zato, da lahko meša štrene dizelskim tekmecem. A tudi motor ni povsem vsakdanji. Ob pohojeni stopalki za plin iz motorja skozi izpušne cevi (ne zvočnike, kot je v navadi pri dizelskih tekmecih) prihaja prijetno bobnenje, podobno mogočnemu šestvaljnemu bencinarju, tudi zmogljivosti so vredne športnega imena.Tale maserati s ceno dobrih 80 tisočakov ni racionalen, stane približno toliko kot dobro opremljen audi A6 3.0 TDI quattro, njegov poslovni najem pa je skoraj na ravni mercedes-benza S 350 bluetec s ceno sto tisoč evrov. Med uniformiranimi limuzinami pa ostaja ena bolj privlačnih, čeprav še zdaleč ne najbolj popolnih izbir.
81.490
evrov je redna cena maseratija ghiblija 3.0 V6 diesel.
2.576
evrov je mesečni najem maseratija ghiblija 3.0 V6 diesel z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
6
litra je povprečna poraba šestvaljnega turbodizla.
Vir: ALD Automotive