Renault ima pionirstvo v krvi, vedenje, kdaj je treba kaj spremeniti, pa tudi. Za espacea, pionirja velikih enoprostorcev na stari celini, tako ni bilo več dovolj prostora in zaslužka, zato je Renault koncept postavil na glavo. Novi espace razen imena in dolžine s predhodnikom grand espaceom nima popolnoma nič skupnega, postal je veliki crossover, mešanec med karavanom in športnim terencem, ptič, ki leti v svojo smer.
Kljub temu - če izhajamo iz starega espacea, se je zgodilo naslednje: karoserija je dolga 4,86 metra (toliko kot pri grand espaceu), od tal je dvignjena 16 centimetrov (štiri več kot prej) in visoka 1,68 metra. V kabini ima espace pet ali sedem sedežev, prostorsko pa zaradi drugačne zasnove ni tako izrazit kot njegov predhodnik, a je v prvi in drugi vrsti vseeno razkošen. Enak pridevnik si zasluži tudi 660-litrski prtljažnik.Kljub podobnim meram je zaradi uporabe lahkih materialov za 250 kilogramov lažji, osnovni tehta še vedno zajetnih 1.697 kilogramov, novi motorji pa so za 20 odstotkov varčnejši. Dizelska 1,6 dci s 96 oziroma 118 kilovati porabita le 4,4 oziroma 4,6 litra, med preizkusom pa je močnejši stroj popil še vedno ugodnih 6,2 litra. Najmočnejši, 1,6-litrski turbobencinar s 147 kilovati (iz clia R. S.) je najbolj živahen, a tudi precej žejen. Novi espace ima še sistem multisense, ki usklajuje delovanje tehničnih sistemov: podvozja s krmiljenjem vseh štirih koles 4Control, elektronskega nadzora obes ter osvetlitve in ozvočenja. V kabini ponuja pokončen 8,7-palčni zaslon na dotik, kratko in elegantno prestavno ročico ter vrtljiv gumb vmesnika, s katerim ukazujete različnim funkcijam v avtomobilu. Ambient je prijeten in razkošen, še vedno zračen, a ne več enoprostorski kot pri predhodniku.
29.990
evrov je redna in tržna cena espacea dci 130 life.
1.020
evrov je mesečni najem espacea dci 130 life z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
Vir: ALD Automotive
4,4
litra je povprečna poraba 1,6-litrskega turbodizla.