Družini vozil Peugeot 308 se je z marcem pri nas pridružila tudi dinamična izvedenka 308 GT. Cene se gibljejo od 22.350 evrov za bencinsko petvratno različico, na slovenske ceste pa bo v letošnjem letu zapeljalo predvidoma 25-30 vozil 308 GT v limuzinski ali karavanski različici.
308 GT je namenjen bolj zahtevnim kupcem in poznavalcem, ki si želijo ekskluzivnosti in dinamičnosti. Na voljo sta bencinska in dizelska različica, prva GT 205 je na voljo z 1,6-litrskim turbobencinarjem z 205 konji in s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, druga GT 180 pa z 2,0-litrskim dizlom s 180 konji in z avtomatskim menjalnikom.
GT se od običajnih 308 na zunaj loči po LED diodah, drugačnih smernikih ter dodatnimi odprtinami za oskrbo motorja z zrakom. Zadaj 308 GT nase opozarja s črnim difuzorjem in dekoracijami, med katere spada dvojna izpušna cev, na voljo je tudi posebna modra barva, nekaj dodatkov je tudi v notranjosti.