Tina Müller je na vrh trženja v Oplu prišla iz kozmetične industrije. Izvaja tektonske premike pri ugledu znamke Opel, nagovarja mlajše kupce, išče nove poti komuniciranja in razkriva novo razkošje avtomobilov.
Tina Müller je še svež obraz v Oplu, od predlanskim vodi trženje, na ta položaj pa je prišla iz kozmetičnega velikana Schwarzkopfa. Müllerjeva je takoj ob prihodu obrnila ploščo in na nemškem trgu kmalu zagnala novo kampanjo »Umparken im Kopf«, ki sporoča spremembo v razmišljanju. Za preobrat je uporabila slogane, kot je »68 odstotkov moških meni, da so rdečelaske bolj strastne; 90 odstotkov ni spoznalo še nobene« ali »Belo vino odstrani madeže rdečega vina. Milijoni uničenih preprog se s tem ne strinjajo«. Sočasno je zapeljala v sponzoriranje nogometa in motošporta ter postavila nove ambasadorje znamke, kot so Claudia Schiffer, Bryan Adams, Valentino Rossi, Jürgen Klopf in še nekatere. Ko bo Oplu vrnila sijaj na domačem trgu, se bo lotila še drugih, tudi slovenskega. Z Müllerjevo smo se v Ženevi pogovarjali o klišejih, trženjskem pristopu in preobratu dojemanja znamke, ki se po 14 letih negativne bilance dviga šele v zadnjem času.
Razvoj avtov je dramatičen, kozmetike ne
»Med kozmetično in avtomobilsko industrijo so velikanske razlike. Avtomobili so predvsem precej bolj tehnično kompleksni, imajo daljšo življenjsko dobo kot kozmetični izdelki, hkrati v avtoindustriji prihaja do velikih, že kar dramatičnih sprememb, o čemer pa v kozmetiki ne moremo govoriti,« nam pojasni. Ko sva se pogovarjala o novi corsi, je večkrat omenila, da gre za ženski avto, v čem pa je sploh razlika?
Ženski in moški avti? To je kliše!
»Gre za kliše in predsodke, ki danes ne veljajo več. Res je sicer, da se ženske pogosto vidimo v manjših avtih, a tudi to se spreminja. Danes lahko rečemo, da si ženske želijo različne avtomobile ne glede na velikost, zelo so jim všeč avti, ki jih lahko prilagodijo svojemu osebnemu slogu. To nam je denimo zelo dobro uspelo pri modelu adam,« pojasni Müllerjeva in doda, da na današnjem avtomobilskem trgu obstaja več trženjskih skupin, zato do njih različno dostopa.
Želi, da kupci ne bi več skrivali ključev
Njena glavna naloga je zloščiti ugled znamke Opel, želi, da ljudje ne bi več skrivali ključev svojega opla v žepu, ampak bi ga ponosno pokazali prijateljem. Novi modeli in boljši ugled naj bi vodili k izpolnjevanju glavnih ciljev. Ti so dobičkonosnost v letu 2016, prvič po 16 letih, osvojitev osemodstotnega tržnega deleža in drugo mesto v prodaji.
Novo razkošje je informiranost
Kot glavni zasuk pri avtomobilih poudarja še to: »Avtomobili so si mehansko vse bolj podobni, vse bolj pa se bodo razlikovali po digitalnih sistemih, povezljivosti s spletom, pametnih telefonih. To je naša smer, začenjamo pa jo s sistemom OnStar. Tako naše avtomobile postavimo v prihodnost, ne v preteklost.« Po njenih besedah gre za novo razkošje, ki kupcu omogoča stalno informiranost in povezanost s svetom, omogočilo bo denimo tudi, da boste na svojem telefonu preverili, ali ima vaš avto dovolj napolnjene pnevmatike. Ob tem ne gre le za mlade kupce, res pa je, da bodo prav ti na novo določili znamko Opel.