Doseganje visoke cene na trgu, s katero lahko pokrijete vse stroške, intenzivno vlagate v razvoj in širitev ter ob tem vsako leto ustvariti še krepek dobiček, so sanje vsakega podjetnika z dolgoročno vizijo poslovanja. Pod do teh ciljev pa ni lahka, v našem intervjuju pojasnjuje slovenski podjetnik Igor Akrapovič, ki dela odličen posel z izpuhi za avtomobile in motocikle lastnega razvoja in izdelave. V skoraj treh desetletjih je Akrapovič zgradil podjetje, ki ga pozna skoraj vsak zemljan vsaj malo okužen z avtomobili in motocikli, njegovi koledarji visijo na stenah podjetij in v otroških sobah, nalepke in druge spominke z imenom podjetja pa bi ljudje tudi plačevali. Akrapovič pojasnjuje, kako doseči takšno prepoznavnost in ugled, kako seči do srca navdušencev, ki so za izdelek pripravljeni plačati več kot za izdelke tekmecev in kakšne načrte ima v bližnji prihodnosti.
S takšnimi uspehi pa se vsekakor ne more pohvaliti francoski Renault, ki z majhnim twingom sicer prav tako cilja na čustva kupcev, a nastopa v cenovnem razredu, kjer je cena še kako pomembna, bitka za kupce pa intenzivna. Razmere imajo neposreden vpliv na novomeški Revoz, ki bo marca po le treh mesecih odpustil 450 agencijskih delavcev, obljube do vlade, ki je za razširitev proizvodnje v Revozu primaknila prek 40 milijonov evrov, pa bo vseeno izpolnil.
V tem hipu je precej bolj vroča znamka kot Renault češka Škoda, tudi zaradi zelo dobrih avtomobilov. Kaj je tako posebnega na njih, je za volanom nove fabie combi v Nici spoznaval Matej. Pretekli petek se je z BMW xDrive modeli zapodil še na zasneženi Vršič in spoznaval prednosti in slabosti fiatovega velikega dostavnika ducato.
Sam sem preizkusil oplovega enoprostorca meriva s "samomorilskimi vrati" in odličnim dizelskim motorjem, ki je tudi eden od pomembnih razlogov, zakaj se meriva po petih letih brez korenite prenove tako dobro drži.
V tem tednu je na trg zapeljal še mitsubishijev malček spacestar, ki vas bo na prvi pogled prepričal le z ugodno ceno 8.490 evrov, z vsemi ostalimi lastnostmi pa šele na drugi pogled. Japonska limuzina ali karavan accord, ki je v preteklosti zlezla pod kožo tudi številnim Slovencem, pa se bo zaradi slabe prodaje letos poslovila iz evropskega trga. K nam že nekaj časa prihaja le po naročilu, letos pa želijo v ljubljanskem AC Mobilu ujeti še nekaj zadnjih kupcev zanjo.
Opel se ob tem šele pripravlja na nastop novega mestnega avtomobila karl, ki ga bo po informacijah iz tujih medijev poganjal tudi električen motor. Delež električnih motorjev v svetovnem voznem parku pa je v tem hipu še skromen, preverili smo katera goriva so najbolj priljubljena v Evropi, ZDA in v Južni Ameriki in zakaj so razlike tako velike.
Ne glede na zasnovo motorja pod pokrovom, pa boste v teh dneh morali še posebej paziti na cesti. Katera so pravila vožnje v teh razmerah in kakšne kazni vas lahko doletijo, če jih ne boste upoštevali.
Ste zamudili moje prejšnje pismo?
Če še niste prijavljeni na moje pismo - prijavite se in naslednjega boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avto panoge na enem mestu, delite ga tudi s prijatelji, sodelavci,...Prijavite se tu!
Uspešen delovni teden Vam želim
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P.S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju.