Avto

Konec evropske zgodbe za hondo accord

Druga najbolj priljubljena Honda se umika iz Evrope, v Sloveniji ta hip skoraj 2.600 accordov, več kot jazzov in CR-V.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.01.2015 11:14
Čas branja: 1 min

Hondina poslovna limuzina in karavan accord se bo letos po 38 letih umaknila iz evropskega trga. Razlogi za umik so težke razmere v poslovnem razredu, kjer je ključna prodaja podjetjem. Na tem področju pa so po besedah Leona Brannona iz angleškega predstavništva znamke nepremagljive nemške prestižne znamke. Honda accord se je v zadnjih letih za kupce borila v dveh segmentih, z množičnimi znamkami Volkswagen, Ford in Opel ter Mercedes-Benzom, Audijem in BMW. Pri tem ni bila uspešna, saj je prodaja accorda lani upadla na 3.453 vozil, še leta 2005 je bilo v Evropi prodanih prek deset tisoč accordov.

Premoč prestižnih znamk so občutili tudi drugi proizvajalci, predvsem Volkswagen in Ford, saj je prodaja njunih poslovnih limuzin v zadnjih nekaj letih nazadovala. Ford je novega mondea na evropski trg pripeljal celo dve leti kasneje kot na ameriškega.

Honda-Accord-EU-Version-2011-1600x1200-wallpaper-01.1422353455.jpg.c.600px.jpg
Honda si je z accordom dolga leta prizadevala na evropskem trgu. Med leti 1992 in 2000 je ta model izdelovala v Angliji, posebej za Evropo in predvsem za accorda je razvila 2,2 litrski turbodizelski motor, ki je sredi prejšnjega desetletja močno popravil prodajo accorda in tudi drugih modelov, letos pa je vseeno popustila pod pritiski nemških tekmecev in se odločila za umik accorda iz evropskega trga.

Accordove težave so se pričele leta 2000, ko je Honda preselila proizvodnjo iz angleškega Swindona na Japonsko in tako model v kasnejših letih izpostavila močnemu jenu, posledica so bile visoke cene in nekonkurenčnost v Evropi. V tistem času je prodaja accorda znatno upadla tudi na slovenskem trgu, cene so se povzpele na raven volkswagna passata in še čez, pri prodaji podjetjem slovenski in drugi evropski distributerji niso mogli ponuditi tako visokih popustov kot tekmeci, tudi prodaja fizičnim kupcem je močno upadla. Na prodajo pa accorda in drugih hond v Sloveniji pa so po besedah nekdanjega direktorja slovenskega distributerja Honde Zorana Poliča vplivali tudi drugi dejavniki.

Na našem trgu je accord v preteklosti pustil močan pečat, konec lanskega leta je namreč slovenske tablice še vedno nosilo 2.587 accordov starejših letnikov, kar potrjuje zanesljivost tega modela. Accord je na slovenskih cestah zaenkrat še bolj pogost kot modela jazz in CR-V, več je le modelov civic.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku 2022 in 2023
Finance
ZAVAROVALNICA
Tanja Smrekar Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku 2022 in 2023

Iz letnega poročila: zakaj je predlanski rezultat po novem izguba namesto stomilijonski dobiček? Tudi zaradi davkov.

FINANCE
Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva
Finance
KAMNIŠKI RAZVOJNI FORUM
Jana Petkovšek Štakul Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva 1

Na Kamniškem razvojnem forumu bomo govorili o nujni podpori gospodarstvu ter iskanju razlikovalnih prednosti, ki jih ima kamniška občina veliko.

FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.

FINANCE
Transport in logistika
Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki? 1

Bi lahko prenovo železnic načrtovali bolj racionalno? Cene gradbenih del vrtoglavo naraščajo, projekti se vlečejo več let in se dražijo, učinki na potovalne hitrosti pa so skromni. Zakaj?

FINANCE
Okolje & energija
To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024
Okolje & energija
Okolje & energijaNataša Koražija To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024

Letošnje energetske nagrade Financ bomo podelili na konferenci Dnevi energetikov, ki bo 16. in 17. aprila.

FINANCE
Manager
S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti
Manager
ManagerBoštjan Usenik S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti

Vodilni vsakega slovenskega podjetja bi sami zase morali vedeti, zakaj poslujejo tako, kot poslujejo, a se hkrati vprašati, ali je to tudi najboljša pot za podjetje dolgoročno. In naj cilj ne bo zgolj vzdrževanje odpornosti, temveč pridobivanje dolgoročne antifragilnosti podjetja na globalni ravni.