Hondina poslovna limuzina in karavan accord se bo letos po 38 letih umaknila iz evropskega trga. Razlogi za umik so težke razmere v poslovnem razredu, kjer je ključna prodaja podjetjem. Na tem področju pa so po besedah Leona Brannona iz angleškega predstavništva znamke nepremagljive nemške prestižne znamke. Honda accord se je v zadnjih letih za kupce borila v dveh segmentih, z množičnimi znamkami Volkswagen, Ford in Opel ter Mercedes-Benzom, Audijem in BMW. Pri tem ni bila uspešna, saj je prodaja accorda lani upadla na 3.453 vozil, še leta 2005 je bilo v Evropi prodanih prek deset tisoč accordov.
Premoč prestižnih znamk so občutili tudi drugi proizvajalci, predvsem Volkswagen in Ford, saj je prodaja njunih poslovnih limuzin v zadnjih nekaj letih nazadovala. Ford je novega mondea na evropski trg pripeljal celo dve leti kasneje kot na ameriškega.
Accordove težave so se pričele leta 2000, ko je Honda preselila proizvodnjo iz angleškega Swindona na Japonsko in tako model v kasnejših letih izpostavila močnemu jenu, posledica so bile visoke cene in nekonkurenčnost v Evropi. V tistem času je prodaja accorda znatno upadla tudi na slovenskem trgu, cene so se povzpele na raven volkswagna passata in še čez, pri prodaji podjetjem slovenski in drugi evropski distributerji niso mogli ponuditi tako visokih popustov kot tekmeci, tudi prodaja fizičnim kupcem je močno upadla. Na prodajo pa accorda in drugih hond v Sloveniji pa so po besedah nekdanjega direktorja slovenskega distributerja Honde Zorana Poliča vplivali tudi drugi dejavniki.
Na našem trgu je accord v preteklosti pustil močan pečat, konec lanskega leta je namreč slovenske tablice še vedno nosilo 2.587 accordov starejših letnikov, kar potrjuje zanesljivost tega modela. Accord je na slovenskih cestah zaenkrat še bolj pogost kot modela jazz in CR-V, več je le modelov civic.