Renault je v letu 2014 prodal 2,7 milijona vozil, kar je 3,2 odstotka več kot leto prej. Najbolje se je prodajal cenejši cestni terenec duster (znamke Dacia, ki je v lasti Francozov), po svetu so prodali 395.350 teh vozil (234.883 pod značko Renault, 160.467 pod znamko Dacia).
Na drugem mestu je s 378.526 prodanimi primerki Renault clio, sledita še dva Dacijina modela (logan in sandero), peti pa je križanec captur s 196.592 prodanimi primerki.
Renaultovi prodajni podatki kažejo, da se osredotočanje v segment cenejših avtomobilov izplača, saj ti predstavljajo približno eno tretjino celotne prodaje družbe. Francozi so se sicer lani precej okrepili v Evropi, a zašli v težave na številnih hitro rastočih trgih. Zaradi osredotočanja na cenejše modele je Renault na hitro rastočih trgih sicer v boljšem položaju kot marsikateri njegov tekmec, kljub temu pa se je njegova prodaja na trgih izven EU lani zmanjšala za 5,9 odstotka.
Medtem ko se je prodaja na večini hitro rastočih trgov zmanjšala, je Renault uspel ohraniti tržne deleže v Brazilji (7,1 odstotka) in Rusiji (7,9 odstotka), ki veljata za drugi oziroma tretji največji trg francoskega avtomobilskega proizvajalca. V Evropi se je Renaultov tržni delež povečal za 0,6 odstotne točke na 10 odstotkov, prodaja pa se je lani glede na leto 2013 povečala za 12,5 odstotka.