Avto

Kaj ponuja najcenejši avto na plin

Dacia sandero LPG je najcenejši serijsko predelan avto na plin na trgu, z opremo ambiance stane 8.790 evrov oziroma 800 več od bencinske različice

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.01.2015 22:50
Čas branja: 2 min

P9130983.1420662392.jpg.o.600px.jpg
Dacia sandero LPG s ceno 8.790 evrov je najcenejši serijski avto na avtoplin v Sloveniji.

800 evrov je doplačilo za dacio sandero na plin, z opremo ambiance stane 8.790 evrov.

6,2 evra na sto kilometrov boste pri sanderu zapravili za avtoplin, kar je 30 odstotkov manj kot pri bencinski različici.

203 evre na sto tisoč kilometrov je dražje servisiranje dacie sandero LPG v primerjavi z bencinsko.

Z dacio na avtoplin boste pri stroških goriva prihranili med 20 in 30 odstotki v primerjavi z zgolj bencinsko, za servise pa boste v petih letih oziroma po sto tisoč kilometrih odšteli 203 evre več.

Dacia je ena izmed treh znamk, ki je na slovenski trg vstopila s serijsko predelanim avtom na avtoplin. Sandero LPG ponuja najcenejšo vstopnico v svet tovarniško predelanih avtov, za 8.790 evrov je avto skromen z opremo in zmogljivostmi, a se oddolži z res skromnimi stroški pogonskega goriva. Po naših meritvah sandero na avtoplin porabi devet litrov plina oziroma 6,19 na sto kilometrov, kar je primerljivo s porabo 4,9 litra bencina oziroma med 20 in 30 odstotki manj kot pri bencinski različici. Do razpona prihaja zaradi različne porabe bencina, ki je potrebna za zagon in ogrevanje motorja tudi, ko je vklopljena plinska naprava, poraba pa niha med 0,5 in 1,5 litra. V primerjavi z zgolj bencinsko dacio sandero je različica LPG dražja za 800 evrov, v petih letih in po sto tisoč prevoženih kilometrih pa vas bo zaradi dodatne zamenjave filtra za plin pri 20 in 60 tisoč kilometrih za 203 evre več stalo tudi servisiranje. Pri Dacii pojasnjujejo, da motor ni popolnoma enak kot pri bencinski različici. Poleg tega, da ima le 53 namesto 55 kilovatov moči, ima tudi nekatere druge sestavne dele, zamenjani so denimo vitalni deli glave motorja - sedeži ventilov, ventili in svečke, ti pa so prilagojeni višjim temperaturam.

Nezahtevnim bo ustrezala, drugim ne

V praksi ima sandero na avtoplin precej skromne zmogljivosti, saj 1,2-litrski bencinar s 53 kilovati pri pospeševanju težko premaguje slabo tono težak avto, do stotice potrebuje 15,1 sekunde (0,6 več kot bencinski sandero), grobost pa kaznuje s porabo prek deset litrov plina na sto kilometrov. Nezahtevnim, ki se zavedajo, da od avta za slabih devet tisočakov pač ne morejo pričakovati čudežev, pa bo ustrezal zaradi res skromne porabe in stroškov s plinom (ti so lahko nižji od šest evrov na sto kilometrov) ter redkih polnjenj. S 50-litrsko posodo za bencin in 32-litrsko za avtoplin lahko z dacio sandero brez vmesnega polnjenja prevozite več kot tisoč kilometrov.

Foto: Miloš Milač

P9130972.1420662391.jpg.o.600px.jpg
Posoda za plin pri dacii sandero LPG, spravljena je pod prtljažno dno, sprejme 32 litrov in zadošča za približno 400 kilometrov vožnje.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

FINANCE
Vlagatelj Maks
Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
FINANCE
Avto
Škodin land rover z Nove Zelandije
Avto
AvtoMiloš Milač Škodin land rover z Nove Zelandije

Zapeljali smo se s škodo trekko – terencem, ki je na osnovi prve octavie nastajal med letoma 1966 in 1972 na Novi Zelandiji.

FINANCE
Afrika izgublja čar za multinacionalke
Finance
Skromna vlaganja v proizvodnjo in manjša kupna moč prebivalstva
Bloomberg Afrika izgublja čar za multinacionalke
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?
Finance
EVROPSKI DENAR ZA ZDRAVSTVO
Andreja Rednak Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?

Kako na horuk si na ministrstvu za zdravje predstavljajo izpolnjevanje mejnikov za evropski denar iz mehanizma za okrevanje in odpornost.

FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov 3

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge