Avto

Pariška županja po Jankovićevih stopinjah

Županja francoske prestolnice Anne Hidalgo želi omejiti število avtomobilov v središču mesta ter ga spremeniti v nekakšno delno pešcono

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

08.12.2014 11:35
Čas branja: 1 min

paris_smog.20140317080558.jpg.s.960px.jpg
Osebni promet se bo po besedah pariške županje Anne Hidalgo umaknil iz štirih osrednjih predelov velemesta.

Županja Pariza Anne Hidalgo je dejala, da želi središče francoske prestolnice spremeniti v nekakšno delno pešcono in je tako predstavila načrt, kako se spopasti s prometom in onesnaženjem v Parizu. "V štirih osrednjih predelih mesta bodo poleg koles, avtobusov in taksijev dovoljeni le še avtomobili stanovalcev, dostavna in reševalna vozila," je Hidalgova povedala v intervjuju za francoski tednik Journal du Dimanche.

slovenska_cesta1.20140808094743.jpg.s.960px.jpg
Ožje mestno središče Ljubljane se je za promet postopno zapiralo že pred desetletjem, ves promet pa je s tamkajšnjih ulic poslovil septembra 2007 - za prenovljeno Wolfovo je takrat župan Zoran Janković dejal, da bo najlepša v Evropi. S Prešernovega trga in bližnjih ulic so se na okoliške v celoti preselili tudi avtobusi in taksiji, glavnina osebnega prometa po središču mesta pa je potekala po Slovenski cesti. Janković je septembra 2013 za osebni promet zaprl tudi slednjo, trenutno pa na njej poteka zadnja faza prenove - med pešci, rolarji, kolesarji in mopedisti si bodo pot še naprej utirali mestni avtobusi, taksisti in dostava.

Hidalgova je pri tem pojasnila, da bo ukrep sprva veljal ob koncih tedna, a bi ga lahko dokaj hitro vpeljali za cel teden. Poleg tega bodo v Parizu dolžino kolesarskih stez do leta 2020 v okviru 100 milijonov evrov vrednega programa za spodbujanje kolesarstva podvojili. Hidalgova si želi uvesti tudi sistem električnih koles na istih linijah, na katerih trenutno deluje sistem javne izposoje koles Velib.

Slovenska-cesta-gosposvetska-kolesarska-steza-1.1418034422.jpg.c.960px.jpg
Tudi Ljubljana ima odličen in dobro sprejet sistem javne izposoje koles BicikeLJ, vendar pa so primerno urejene in varne kolesarske steze prava redkost. Slalomiranje med pešci, vožnja kolesarjev po cesti ali pločniku, v nasprotni smeri,... so zgolj posledica neurejene infrastrukture. Foto: PhJ, Wikipedia

Središče Pariza ima glede na evropsko povprečje izredno gosto poseljenost, turiste pa pogosto preseneti gost promet na turistično najbolj zanimivih krajih enega najbolj obiskanih mest na svetu. Francoska prestolnica se občasno spopada tudi z izredno močno onesnaženostjo, zaradi katere so mestne oblasti v preteklosti začasno že uvedle omejitve hitrosti za motoriste in prepoved vožnje z vozili ob določenih dneh.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka
Finance
Brez presenečenj
Špela Mikuš Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka 1

Dokler ne bodo prepričani, da se inflacija res bliža dvema odstotkoma, znižanj obrestne mere ni pričakovati, so zapisali pri Fedu.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Koledar skupščin slovenskih borznih družb in objav četrtletnih rezultatov 2024
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Koledar skupščin slovenskih borznih družb in objav četrtletnih rezultatov 2024

Pomembni datumi za vlagatelje na ljubljanski borzi

FINANCE
Živilci
Nasinim vesoljcem Slovenci za zajtrk ponudili ješprenj
Naj živilci
Naj živilciRedakcija Agrobiznisa Nasinim vesoljcem Slovenci za zajtrk ponudili ješprenj

Študenti BIC Ljubljana so kot predstavniki edine evropske šole med finalisti na tekmovanju Nasa Hunch Culinary Challenge skuhali tretji najboljši zajtrk.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Topjob
Trg dela: zaposlovanje se upočasnjuje, izboljšati bo treba produktivnost
Topjob
1. maj
TopjobLana Dakić Trg dela: zaposlovanje se upočasnjuje, izboljšati bo treba produktivnost 4

Ob prazniku dela smo pogledali dejstva in izzive slovenskega trga dela.

FINANCE
9 tveganj za vašo denarnico: kaj bo s cenami v Sloveniji
Finance
INFLACIJA
Simona Toplak 9 tveganj za vašo denarnico: kaj bo s cenami v Sloveniji 4

Kaj se bo zgodilo, ko bo ECB začela rezati obrestne mere, zakaj se ne bomo znebili visoke inflacije, zakaj za to ne bo kriva ECB, ampak slovenska politika, kaj je s konkurenco in konkurenčnostjo Slovenije in kaj je črn scenarij, ki nas lahko čaka.

FINANCE
Kakšne spremembe nas še čakajo na trgu dela
Finance
Lana Dakić
Lana Dakić Kakšne spremembe nas še čakajo na trgu dela 2

Pomembno je, da je delovnopravna zakonodaja v koraku s spremembami na trgu dela. A kot vidimo pri evidencah delovnega časa, je tudi pomembno, da so zakonodajne spremembe pametne, brez dodatnih birokratskih ovir in oteževanja življenja.

FINANCE
Po uspehu zdravil za hujšanje nastaja nov trg: odvajanje od teh