Japonska Mazda se je s CX-3 pridružila rastočemu razredu malih športnih terencev, ki bo leta 2016 po napovedih dosegel evropsko prodajo 400 tisoč vozil. Proizvajalci v zadnjem času množično vstopajo v ta razred, najuspešnejši modeli pa so opel mokka, nissan juke in renault captur.
Nova CX-3, najmanjša športno-terenska mazda bo globalen avto, na evropski trg pa bo zapeljala spomladi prihodnje leto. Po besedah predsednika Mazde Masamichija Kogaija bo proizvajalec z njo ciljal na kupce tekmecev in tudi manjše mazde 2, saj CX-3 ponuja več prostora in uporabnosti za kupce z bolj aktivnim življenjskim slogom.
Nova CX trojka upodablja oblikovalski jezik kodo, ki so ga oblikovalci vtisnili tudi v druge nove modele te znamke: mazda6, mazda3, mazda2. MX-5 in CX-5. Spredaj je prepoznavna po kromirani maski in krilih, ki vežejo masko z žarometi.
Po merah ob boku tekmecev fiat 500X in opel mokka
Po merah bo CX-3 zelo podobna tekmecem fiat 500X in opel mokka, dolga bo okoli 4,25 metra, po prvih neuradnih napovedih pa bo nekaj cenejša od omenjenih. Osnovni model z 1,5 litrskim bencinskim motorjem naj bi pri nas stal okoli 15 tisoč evrov. Pod motornim pokrovom CX-3 bodo še dvolitrski bencinar sky activ G in novi 1,5 litrski turbodizel s 77 kilovati (105 konjskimi močmi) in 250 newtonmetri navora med 1.500 in 2.500 vrtljaji, ki naj bi bil po zagotovilih inženirjev uglajen, izjemno odziven in predvsem varčen. Pogon bo v osnovnih različicah speljan na prednji kolesni par, v dražji pa bo na voljo tudi štirikolesni pogon. Menjalnika bosta dva, ročni in samodejni, oba s šestimi stopnjami.