»Slovenska podjetja se zbujajo, zaradi potrebe po obnovi voznega parka kupujejo nova vozila. Trg pa poganjajo tudi številni novi modeli v tem razredu,« je na včerajšnji predstavitvi novega opla vivara poudaril direktor slovenskega Opla Borut Gazvoda. Prepričan je, da bo gibanju rasti sledil tudi opel vivaro, ta je v minulih nekaj letih letno povprečno našel 270 kupcev, letos se bo njegova prodaja tudi po zaslugi novega modela povzpela na 340, prihodnje leto pa na 400 vozil.
Največji delež med dostavniki imajo veliki dostavniki, a zaradi precejšnjega izvoza pred tem pri nas registriranih kombijev številke ne dajejo realne slike o gibanju trga.
Oblika, oprema in tehnika
15
odstotkov bo letos pri nas zrasla prodaja srednje velikih dostavnikov, napovedujejo v Oplu.
Novi vivaro, ki ga je oplova ekipa včeraj predstavila v Železniškem muzeju v Ljubljani, je kot prejšnji model zasnovan na skupni osnovi z renaultom traficom. Kljub vidni sorodnosti ima nemški predstavnik nekaj lastnih značajskih potez, denimo prednjo masko s prečnimi zračnimi režami in stiliziranimi bumerangi v orjaških prednjih žarometih. Pogon je v obeh avtih enak, 1,6-litrski turbodizel je na voljo z enim turbom (66 in 85 kilovatov) ali dvema (88 in 103 kilovati), poraba se giblje od 5,7 do 6,5 litra, dolžini karoserije sta dve, 4,99 in 5,39 metra, dve sta tudi višini strehe.
Gazvoda meni, da bodo kupci najbolj veseli cen, saj bodo za enak denar dobili več vsebine. Ob tem bodo v dostavni vivaro na ista pritrdišča vpeli opremo iz starega, na servise bodo hodili le vsaki dve leti oziroma na 40 tisoč kilometrov in se zanesli na jamstvo štiri leta oziroma 120 tisoč kilometrov. Osnovni vivaro s klimatsko napravo stane 15.267 evrov brez DDV, že kar bogat potniški vivaro 1.6 biturbo pa dobrih 22 tisočakov.
Primerjava s traficom? »Bogateje opremljene različice vivara so cenejše od našega tekmeca,« odgovarja vodja prodaje Opla Tomaž Oblak.