Avto

Opel vivaro sledi rasti prodaje dostavnikov

Slovenska podjetja po nekajletnem premoru znova obnavljajo vozne parke dostavnikov, letos bo trg srednje velikih zrasel za 15 odstotkov, napovedujejo pri Oplu.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

28.10.2014 22:30
Čas branja: 1 min

»Slovenska podjetja se zbujajo, zaradi potrebe po obnovi voznega parka kupujejo nova vozila. Trg pa poganjajo tudi številni novi modeli v tem razredu,« je na včerajšnji predstavitvi novega opla vivara poudaril direktor slovenskega Opla Borut Gazvoda. Prepričan je, da bo gibanju rasti sledil tudi opel vivaro, ta je v minulih nekaj letih letno povprečno našel 270 kupcev, letos se bo njegova prodaja tudi po zaslugi novega modela povzpela na 340, prihodnje leto pa na 400 vozil.

Največji delež med dostavniki imajo veliki dostavniki, a zaradi precejšnjega izvoza pred tem pri nas registriranih kombijev številke ne dajejo realne slike o gibanju trga.

gazvoda-prislan-mm.1414518644.jpg.o.600px.jpg
»Ne le oblika, ampak za liter skromnejša poraba, daljši servisni intervali in nižji stroški lastništva, bodo gnali prodajo novega vivara,« pravi direktor Opla Borut Gazvoda. Foto: Miloš Milač

Oblika, oprema in tehnika

15

odstotkov bo letos pri nas zrasla prodaja srednje velikih dostavnikov, napovedujejo v Oplu.

Novi vivaro, ki ga je oplova ekipa včeraj predstavila v Železniškem muzeju v Ljubljani, je kot prejšnji model zasnovan na skupni osnovi z renaultom traficom. Kljub vidni sorodnosti ima nemški predstavnik nekaj lastnih značajskih potez, denimo prednjo masko s prečnimi zračnimi režami in stiliziranimi bumerangi v orjaških prednjih žarometih. Pogon je v obeh avtih enak, 1,6-litrski turbodizel je na voljo z enim turbom (66 in 85 kilovatov) ali dvema (88 in 103 kilovati), poraba se giblje od 5,7 do 6,5 litra, dolžini karoserije sta dve, 4,99 in 5,39 metra, dve sta tudi višini strehe.

Gazvoda meni, da bodo kupci najbolj veseli cen, saj bodo za enak denar dobili več vsebine. Ob tem bodo v dostavni vivaro na ista pritrdišča vpeli opremo iz starega, na servise bodo hodili le vsaki dve leti oziroma na 40 tisoč kilometrov in se zanesli na jamstvo štiri leta oziroma 120 tisoč kilometrov. Osnovni vivaro s klimatsko napravo stane 15.267 evrov brez DDV, že kar bogat potniški vivaro 1.6 biturbo pa dobrih 22 tisočakov.

Primerjava s traficom? »Bogateje opremljene različice vivara so cenejše od našega tekmeca,« odgovarja vodja prodaje Opla Tomaž Oblak.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska 2

Cilj ni kupovati poceni delnice, ampak dobre delnice, tudi ko se zdijo drage.

FINANCE
Podjetnik
NASVET Kako brati bilance
Podjetnik
Vse na enem mestu
PodjetnikŠpela Mikuš NASVET Kako brati bilance

Na kaj morate biti letos posebej pozorni, ko se poglabljate v številke poslovnih partnerjev, konkurence, strank ...