Avto

Prikupna, pametna in pobalinska nemka

Oplova strela še nikoli ni tako žarela - poleg vrste novih motorjev in menjalnikov iz nemškega Russelsheima prihajajo tudi novi modeli; zadnja v vrsti je mala in prikupna corsa, ki k nam prihaja z novim letom

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

28.10.2014 22:30
Čas branja: 3 min

Leto 1982 ni bilo samo leto, ko je slovita revija Time za osebnost leta razglasila računalnik, takrat je na ceste s promocijo prek priljubljene risanke Tom & Jerry pripeljala tudi prva opel corsa. Zdaj prihaja že peta generacija, v marsičem boljša od predhodnice.

Ljudje so corso hitro vzeli za svojo, kar kažejo tudi prodajne številke vseh štirih generacij - skupaj so jih prodali kar 12,4 milijona. Z vsako generacijo je corsa uspešno sledila aktualnim smernicam, tudi peta želi nadaljevati to zgodbo - čeprav bolj z evolucijo kot revolucijo. Glede na predhodnico izpred osmih let je zrasla za dva centimetra, na 4,02 metra, ob tem je ohranila prostorno notranjost, kljub številnim tehnološkim posladkom pa masa ostaja enaka.

OpelCorsa2015-apertura.1414518236.jpg.o.600px.jpg
Nova corsa ima zadek oblikovan v prepoznavnem hišnem slogu, na boku ima lahko en ali dva para vrat, kar kaže tudi na njen raznolik značaj.

Jasno kaže, kam sodi

Najmlajša članica Oplove družine na zunaj ne skriva, kdo so njeni sorodniki. S podobnim »nasmeškom« na prednji maski nase opozarja adam, žarometi vključno z dnevnimi LED-lučmi so takšni kot pri večji astri ali še večji insignii. Tudi zadek je oblikovan v prepoznavnem hišnem slogu, na boku ima lahko en ali dva para vrat, kar kaže tudi na njen raznolik značaj - s trivratno bolj kupejevsko in dinamično se bodo hitreje spoprijateljile punce in dame, s kakšnimi športnimi dodatki tudi fantje, s petvratno zaradi praktičnosti vse družine. Corsin prtljažnik je ob tem opremljen z dvojnim dnom, ob zloženih zadnjih sedežih (klop je deljiva v razmerju 60/40) pa se njegova prostornina poveča z 285 na 1.120 litrov. Žal so oblikovalci malčico prikrajšali za vzdolžni pomik sedežev, kar je vse bolj cenjena vrlina pri manjših vozilih.

Litrski tehnični biser

Kljub sila seksi oblinam, do mesta prijaznih mer in z udobjem ter s prostornostjo za pet odraslih potnikov corsa še največ sprememb prinaša v notranjosti in pod kožo, kjer so inženirji zelo dobro uglasili in bolj športno naravnali podvozje, za dodaten odmerek pobalinske iskrivosti pa poskrbi novi litrski turbo trivaljnik. Ta zmore 66 ali 85 kilovatov oziroma 90 ali 115 »konjev«, med 1.800 in 4.500 vrtljaji pa ponudi 170 newtonmetrov navora.

Opel-Corsa-2015-1600x1200-wallpaper-16.1414518237.jpg.o.600px.jpg
Armatura je na otip mehkejša, spominja na tisto v adamu, kar je kvečjemu dobro. Pri Oplu ob tem ponujajo multimedijski sistem Intellilink, ki naj bi stal le 300 evrov.

Ne ropota, prej nežno grgra

Na vožnji v okolici bleščečega Frankfurta se je turbo »mlinček« izkazal s skorajda neverjetno tišino in mirnim tekom, za kar skrbita temeljita zvočna zaščita ter protivibracijska balansirna gred, v mestnem vrvežu in ob redkih prehitevanjih ga je krasila tudi odzivnost. Značilni grgrajoč zvok trivaljnika je na ušesa prišel šele ob priganjanju v klance, takrat je zrasla tudi poraba, vendar na približno stokilometrski razdalji ni segla prek 6,5 litra.

V ponudbi je tudi junak prožnosti, 1,4-litrski turbo motor z le 74 kilovati (100 »konji«), ki zgledno sledi vašemu razpoloženju. Za to poskrbi kar 200 newtonmetra navora pri 1.850 vrtljajih, povprečna poraba pa je bila za kak deciliter večja kot pri trivaljniku. Kupcem bodo na voljo že znani 1,2- in 1,4-litrski atmosferski motorji ter izdatno posodobljena 1,3-litrska turbodizla CDTI. Motorji so spojeni s šeststopenjskim ročnim ali petstopenjskim robotiziranim menjalnikom easytronic 3.0.

402

centimetra v dolžino meri nova opel corsa, kljub dodatnih osmim centimetrov in bogatejši opremi ni nič težja od predhodnice.

Kamera in drugi pomočniki

Corsa je postala tudi pametnejša in na cesti pozornejša, za kar poskrbi cel kup novih tehnologij, ki jih v tem razredu še nismo videli. V središču je sprednja kamera oziroma »Opel Eye«, ki zna brati prometne znake, opozarja na nenamerno zamenjavo voznih pasov in pred naletom, samodejno prižiga dolge luči, z ultrazvokom zelo dobro nadzira mrtve kote, parkiranja in druge mestne manevre pa lajšata volan s funkcijo City ter sistem za samodejno parkiranje. Pri Oplu imajo zares dober posluh za ženske, zato je v večini različic na voljo tudi ogrevanje sedežev, volana in celo vetrobranskega stekla - v času slovenskih zim sila dobrodošel pripomoček.

Mehkejša armatura, dostopna multimedija

Veliko pohval med našim druženjem je corsa dobila na račun notranjosti, oblikovalci so na področju ergonomije, oblike in kakovosti letvico dvignili vsaj stopničko višje. Nova corsa v kabino vnaša pridih elegance in se lahko odkrito spogleduje s katerim izmed vozil iz premijskega razreda. Materiali so namreč občutno boljši kot prej, tako na pogled kot na otip, pritegnejo tudi zanimivi in raznovrstni vzorci sedežnih prevlek. Armatura je na otip mehkejša, spominja na tisto v adamu, kar je kvečjemu dobro. Pri Oplu ob tem ponujajo multimedijski sistem Intellilink, ki naj bi stal le 300 evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

04.12.2014
26.05.2015
FINANCE
Novice
Tukaj so odgovori, kako postati poslovno učinkovita kmetija
FINANCE
Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu
Finance
POSLOVNI REZULTATI
Andreja Rednak Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu

Kirurgija Bitenc je lani prihodke povečala za tretjino, na 10 milijonov evrov, dobiček pa za 41 odstotkov. Kako pa drugi?

FINANCE
Manager
David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje
Manager
Intervju
ManagerGorazd Suhadolnik David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje

Kako poskrbeti, da bo trženje ustvarjalo vrednost in rast podjetja? David Pivk, tržnik z dolgoletnimi izkušnjami v globalnih podjetjih, ima odgovore.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ

Dejstvo je, da se s prihodom zunanjega kapitala konča »romantična«, garažna faza startupa.

FINANCE
Manager
Drugačni obrazi startupov
Manager
Jure Mikuž
ManagerJure Mikuž Drugačni obrazi startupov

Vse pogosteje se omenjajo obrambne tehnologije kot panoga, kamor naj bi se začela stekati večja količina finančnih sredstev tudi v Evropi.

FINANCE
Manager
Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje
Manager
Aljoša Domijan
ManagerAljoša Domijan Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje

Zadnji dve leti dobim le še prijazne odgovore, da bodo kot nomadi namesto v Sloveniji raje začeli na Hrvaškem ali kje drugje.

FINANCE
Avto
Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke
Avto
AVTOPORTRET
AvtoMiloš Milač Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke

Kodiaq druge generacije je velik, zelo uporaben in tudi cenovno razumen velik SUV.