V prodajne salone trgovcev s Peugeoti po Sloveniji je zapeljal osveženi model 508, glavni med vsemi francoskimi levi. Cene zanj se začnejo pri 22.614 evrov za limuzino in 23.426 za karavan. Pred rednimi popusti, ki bodo znašali okoli 15 odstotkov, robustnejšo različico RXH cenijo vsaj na 37.753 evrov. Že v osnovni izvedbi Peugeot 508 in 508 SW nudi več serijske opreme glede na predhodnika, z naraščanjem nivojev opreme pa se le še bogati.
Oblikovalci so se pri prenovi na zunaj dotaknili predvsem prednjega dela, ki so mu namenili novo masko ter žaromete z LED tehniko, s tem je Peugeot 508 dobil malce bolj ostre linije. Limuzina je ob tem dobila tudi novi zadnji odbijač, dodatne kromirane odsevnike ter drugačne luči. Zadek je pri karavanski različici z oznako SW ostal enak kot doslej. V primerjavi s predhodnikom je prenovljeni 508 zrasel za 38 milimetrov ter se razširil za tri milimetre. Malenkost daljša je tudi karavanska različica, pridobila je 16 mm ter 11 mm v širino.
Notranjost je pri obeh izvedenkah ostala skoraj nespremenjena, glavna novost je sicer multimedijski barvni zaslon na dotik s premerom 17,8 centimetra. Kupcem je na voljo od drugega nivoja opreme naprej (skupaj so na voljo trije, Access, Active in Allure, na vrhu sta GT in RXH), ob tem sta vozniku na voljo tudi kamera za vzvratno vožnjo in senzor za zaznavanje vozil v mrtvem kotu. S februarjem se bo različicam pridružila še oprema Sport, kjer bo poudarek na športnosti, tako zunaj kot znotraj.
Prenovljeni Peugeot 508 kupcem prinaša šest različnih motorjev, štiri dizelske in dva bencinska. Osnovni bencinski motor je 1,6-litrski VTi 120, pri dizlih pa 1,6-litrski HDI 115. Nov dvolitrski turbodizel zmore 132 kW (180 KM) in je povezan z novim šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, sčasoma bosta obstoječo paleto dopolnila še 1,6-litrski turbobencinar THP 165 in dvolitrski turbodizel blueHDi s 110 kilovati (150 KM). S prihodom novega modela je robustnejši RXH moč kupiti brez hibridnega pogona, pod motornim pokrovom je novi dvolitrski dizelski agregat BlueHDI 180 z novim samodejnim menjalnikom.