Namesto velikih, grobih blokov na tekalni površini imajo sodobne zimske pnevmatike vgrajene lamele, ki omogočajo boljši oprijem. K temu pripomore tudi dodajanje silike, sintetičnih kavčukov in raznih drugih dodatkov gumeni zmesi. Prav v zasnovi pnevmatike, torej v obliki dezena (profila) tekalne površine, vrezanih lamelah in seveda v izbiri dodatkov gumeni zmesi v pravem razmerju pa se skrivajo podrobnosti, ki lahko pomembno vplivajo na lastnosti določene pnevmatike.
Pnevmatiko "kuha" več kot 15 oddelkov
Razvojni proces pnevmatike se v Goodyearovem inovacijskem centru začne s skupnim sestankom več kot 15 oddelkov, ki k novemu izdelku prispevajo vsak svoje znanje in izkušnje. Vključeni so strokovnjaki za dezene, zmesi, materiale, proizvodnjo, kemijo, fiziko in trženje.
Ko enkrat na podlagi informacij, zbranih na trgu, opredelijo potrebe porabnikov in potrebe, ki jih bo morala pnevmatika zadovoljevati med kotaljenjem po cesti, si v projektnem studiu zamislijo osnovno konstrukcijo nove pnevmatike, ki predstavlja njene temelje. Na podlagi tega v različnih tehničnih oddelkih začnejo razvijati, testirati, znova razvijati in spet preizkušati nove izdelke, dokler ne zadovoljijo vseh zahtevanih standardov.
Do 30 sestavin v eni sami gumi
Gumena zmes za pnevmatiko sicer vsebuje do 30 sestavin. Deleži sestavin so odvisni od tega, kakšne zmogljivosti pnevmatike želi doseči proizvajalec. Zmes vsebuje različne vrste gume, polnil in drugih sestavin, ki jih zmešajo veliki stroji.
Ohlajena črna, elastična masa nato potuje v poseben kalandrirni stroj, ki jo razreže na trakove, ki bodo služili kot osnovni elementi zgradbe pnevmatike. Ta sicer nastaja od znotraj navzven. V konfekcionirni stroj vstavijo tekstilne elemente, jeklene pasove, elemente za nogo, vložke, tekalno plast in druge sestavne dele, stroj pa jih pravilno razporedi.
Polizdelek iz tega stroja je že precej podoben končnemu izdelku, imenujemo ga surova pnevmatika. Ta gre v stiskalnico, ki stisne vse dele skupaj in da pnevmatiki končno obliko, vključno z dezenom tekalne plasti in oznakami na bočnici. Pred odpremo kupcem kontrolorji pnevmatiko še pazljivo pregledajo.