Avto

Kawasaki premika meje z nezemeljsko ninjo H2R

Kawasaki želi z ninjo H2R motoristom ponuditi pospeške, ki jih niso doživeli še nikoli doslej. Fatalen in nadrealen motocikel, ki ni za vsake roke.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

01.10.2014 11:07
Dopolnjeno: 01.10.2014 11:43
Čas branja: 2 min

Kawasaki je z superšportnimi ninjami vselej povzročal adrenalinske izlive motoristov, z novim H2R pa je uspel preseči tudi najbolj optimistične napovedi o novincu.

kawasaki-H2R-1.1412154362.jpg.o.600px.jpg
Kawasaki ninja H2R je bil prevelik zalogaj za japonske specialiste, zato so pomoč pri snovanju poiskali pri hčerinskih podjetjih Skupine Kawasaki Heavy Industries. V Kawasaki Aerospace so denimo zasnovali oklep iz ogljikovih vlaken, v Gas Turbine & Macninery kompresor,...

Stroj po moči presega dirkalnike moto GP

Kawasaki je namreč v jeklen cevni palični okvir nove ninje H2R vgradil litrski štirivaljnik s kompresorjem lastnega razvoja in izdelave, ki iz stroja potegne celih 220 kilowatov oziroma 300 konjskih moči. Stroj zmore kar 60 konjev več od povprečnega motocikla za moto GP, ostale serijske stroje pa presega za prek sto konjev.

kawasaki-ninja-h2r-29.1412156203.jpg.o.600px.jpg
Jeklen cevni okvir namesto aluminija je po besedah kawasakijevih inženirjev prava kombinacija čvrstosti in prožnosti, motociklu naj bi omogočila odlične lastnosti pri visokih hitrostih in med zavoji.

Zakaj toliko moči? "Želeli smo ponuditi pospeške, kot jih motoristi niso še nikoli doživeli," pravijo v Kawasakiju.

Prva serijska različica je namenjena zgolj dirkališčem, zato so jo inženirji obuli v bridgestonoce dirkaške pnevmatike mer 120/600R17 in 190/650R17. A ninja H2R bo med kupce zapeljala tudi v civilni različici, kar poraja kup vprašanj o njeni obvladljivosti v prometu. Kawasakijevi inženirji poudarjajo, da je H2R motocikel, ki ne sme zaiti v napačne roke, ampak je obvladljiv le v zelo izkušenih.

Posebnosti

Kompresor namesto večje prostornine

Pot do velike moči se je sprva zdela razmeroma enostavna, dosegli bi jo lahko z 1,5 litrskim štirivaljnikom razvitim iz obstoječega litrskega stroja. A inženirji so želeli majhen in kompakten agregat, zato so ubrali drugo pot. S pomočjo podjetij v Skupini Kawasaki Heavy Industries so razvili majhen in kompakten kompresor, ki dodatno moč in navor podaja zvezno in brez pretiranih sunkov, za razliko od turbo polnilnika pa deluje vse od prostega teka.

Jekleni cevni palični okvir za čvrstost in prožnost

Inženirji so si zadali veliko na videz nezdružljivih ciljev. Želeli so stabilnost pri visokih hitrostih, kar je najlaže doseči z dolgo medosno razdaljo in čvrstim okvirjem - predstavljajte si do koliko "potegne" ninja s 300 konji! Hkrati pa motoristom niso želeli odreči okretnosti med kratkimi zavoji na dirkališču, zato so se v prid zadnji lastnosti odločili za kratko medosno razdaljo. Pri zasnovi okvirja so rešitev namesto v alumijasti našli v jekleni cevni palični konstrukciji, ki naj bi ponujala ravno pravo zmes čvrstosti in prožnosti v trenutkih, ko mora okvir dihati.

Aerodinamiko je brusil letalski del koncerna

Pri doseganju hitrosti prek 300 kilometrov na uro je aerodinamika na motocikli še pomembnejša kot v udobni školjki avtomobila. Vsak delček, ki izstopa, vpliva na rezanje zraka in stabilnost motocikla. Kawasaki ima z vetrovniki sicer veliko izkušenj, a pri snovanju H2R so se vseeno zatekli k sestrski družbi Kawasaki Aerospace, ki letala izdeluje že od leta 1930. V njej so iz ogljikovih vlaken izdelali oklep in ga v vetrovniku izpilili do popolnosti.

Ninja H2R - ime sestavljeno iz dveh legend

Ime ninja je logično, saj ta že tri desetletja pooseblja superšportne zmogljivosti te znamke. Dodatek H2R pa so potegnili iz naftalina, natančneje iz let 1972 do 1975, ko je Kawasaki izdeloval model mach IV 750, ki je dobil nadimek H2. Stroj je imel 750 kubični dvotaktnik s 55 kilovati, ki je po zapisu navdušencev ponujal brutalne zmogljivosti, takšne ki jih marsikdo pred preizkusom H2 še ni doživel. Novodobni H2 je dobil dodatno črko R, ki obljublja še več ekstremnosti.

Več podrobnosti bo znanih novembra, ko bo motocikel razkrit na salonu Intermot.

kawasaki-H2R-2.1412156266.jpg.o.600px.jpg

kawasaki-H2R-6.1412156300.jpg.o.600px.jpg

kawasaki-H2R-5.1412156340.jpg.o.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Preberite tudi:

05.06.2015
FINANCE
Vlagatelj Maks
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
FINANCE
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
Finance
ELEKTRIKA
Tanja Smrekar Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 2

Kaos pred novim načinom obračunavanja elektrike: medtem ko na agenciji za energijo ne vidijo težav pri zaračunavanju elektrike po novem, elektrodistribucija opozarja, da je pri odčitavanju vse več motenj, ki jih ne morejo odpravljati sproti.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 3

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)