Ford leta 2020 cilja na prodajo 9,4 milijona vozil, kar je 52 odstotkov več kot lani. Visoke rasti načrtujejo tudi drugi proizvajalci, napovedi za avtomobilski trg pa so precej skromnejše. Letos naj bi na ceste zapeljalo 76,8 milijona novih avtomobilov, leta 2020 pa le 15,1 odstotka več - 88,4 milijona.
Danes si tri skupine režejo 40 odstotkov trga
V jesenskem času, še zlasti v času salonskih prireditev, se proizvajalci radi bahajo z napovedmi. Velika trojica Toyota, Volkswagen in General Motors naj bi se letos, vsak posebej, približala desetim milijonom izdelanih vozil. Skupaj si bodo odrezali skoraj 40 odstotkov globalnega trga, ki naj bi po napovedih analitikov letos dosegel 76,8 milijona avtomobilov.
Prestižna trojica BMW, Audi in Mercedes-Benz od začetka leta šteje eno ali dvomestno rast prodaje, do konca leta naj bi skupaj dosegli prodajo blizu pet milijonov vozil, v letu 2020 pa že šest milijonov - po dva milijona vsak od njih. Kateri bo prvi na cilju, še ni jasno, na vrh ciljajo vsi. Trenutno pa je vrstni red BMW, Audi in Mercedes-Benz. Tu je še Fiat-Chrysler, ki cilja na številko sedem milijonov do leta 2016, Renault-Nissan ter korejski Hyundai skupaj z znamko Kia imajo še višje cilje.
Ford z 9,4 milijona avti med prvih pet
Z visokoletečimi napovedmi pa se je znanim imenom tokrat prvič pridružil še ameriški Ford. V letu 2020 želi prodati 9,4 milijona vozil, kar bo 52 odstotkov več kot lani. Visoko rast pa namerava doseči predvsem na trgih v razvoju, v Južni Ameriki in v Aziji. Načrtovana proizvodnja naj bi zadoščala za uvrstitev med prvih pet največjih proizvajalcev na svetu, v tem trenutku peterico sestavljajo Toyota, Volkswagen, General Motors, Renault-Nissan in Hyundai. Omenjena peterica za leto 2020 napoveduje nadaljnjo rast prodaje, kar pomeni da bi lahko leta 2020 skupaj s Fordom prodala okoli 60 milijonov avtomobilov, dve tretjini globalnega trga.
Največji zaslužki v Južni Ameriki, Evropa iz izgube
Prvi mož Forda Mark Fields, ki je letos zamenjal dolgoletnega predsednika družbe Alana Mulallyja, želi izboljšati tudi operativno maržo proizvajalca na sedem do devet odstotkov v Južni Ameriki in tri do pet odstotkov v Evropi, kjer že nekaj let posluje z izgubo. Letošnje leto bo evropske operacije zaključil s 960 milijoni evrov izgube pred obdavčitvijo, prihodnje leto pa jo želi zmanjšati na 196 milijonov evrov.