Avto

Tudi Ford cilja na devet milijonov avtov, lahko svet pogoltne toliko pločevine?

Ameriški Ford želi leta 2020 prodati 9,4 milijona avtov, 52 odstotkov več kot lani. Toyota, GM in Volkswagen bodo že letos blizu deset milijonov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

30.09.2014 13:46
Čas branja: 2 min

Ford leta 2020 cilja na prodajo 9,4 milijona vozil, kar je 52 odstotkov več kot lani. Visoke rasti načrtujejo tudi drugi proizvajalci, napovedi za avtomobilski trg pa so precej skromnejše. Letos naj bi na ceste zapeljalo 76,8 milijona novih avtomobilov, leta 2020 pa le 15,1 odstotka več - 88,4 milijona.

Mark-Fields-ford.1412077487.jpg.c.600px.jpg
Predsednik uprave Forda Mark Fields si je začrtal viso cilj - do leta 2020 želi povečati prodajo fordov za 52 odstotkov na 9,4 milijona vozil, največji delež rasti naj bi prispevala Azija in Južna Amerika.

Danes si tri skupine režejo 40 odstotkov trga

V jesenskem času, še zlasti v času salonskih prireditev, se proizvajalci radi bahajo z napovedmi. Velika trojica Toyota, Volkswagen in General Motors naj bi se letos, vsak posebej, približala desetim milijonom izdelanih vozil. Skupaj si bodo odrezali skoraj 40 odstotkov globalnega trga, ki naj bi po napovedih analitikov letos dosegel 76,8 milijona avtomobilov.

Prestižna trojica BMW, Audi in Mercedes-Benz od začetka leta šteje eno ali dvomestno rast prodaje, do konca leta naj bi skupaj dosegli prodajo blizu pet milijonov vozil, v letu 2020 pa že šest milijonov - po dva milijona vsak od njih. Kateri bo prvi na cilju, še ni jasno, na vrh ciljajo vsi. Trenutno pa je vrstni red BMW, Audi in Mercedes-Benz. Tu je še Fiat-Chrysler, ki cilja na številko sedem milijonov do leta 2016, Renault-Nissan ter korejski Hyundai skupaj z znamko Kia imajo še višje cilje.

Ford z 9,4 milijona avti med prvih pet

Z visokoletečimi napovedmi pa se je znanim imenom tokrat prvič pridružil še ameriški Ford. V letu 2020 želi prodati 9,4 milijona vozil, kar bo 52 odstotkov več kot lani. Visoko rast pa namerava doseči predvsem na trgih v razvoju, v Južni Ameriki in v Aziji. Načrtovana proizvodnja naj bi zadoščala za uvrstitev med prvih pet največjih proizvajalcev na svetu, v tem trenutku peterico sestavljajo Toyota, Volkswagen, General Motors, Renault-Nissan in Hyundai. Omenjena peterica za leto 2020 napoveduje nadaljnjo rast prodaje, kar pomeni da bi lahko leta 2020 skupaj s Fordom prodala okoli 60 milijonov avtomobilov, dve tretjini globalnega trga.

Največji zaslužki v Južni Ameriki, Evropa iz izgube

Prvi mož Forda Mark Fields, ki je letos zamenjal dolgoletnega predsednika družbe Alana Mulallyja, želi izboljšati tudi operativno maržo proizvajalca na sedem do devet odstotkov v Južni Ameriki in tri do pet odstotkov v Evropi, kjer že nekaj let posluje z izgubo. Letošnje leto bo evropske operacije zaključil s 960 milijoni evrov izgube pred obdavčitvijo, prihodnje leto pa jo želi zmanjšati na 196 milijonov evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Nova uredba, še en papirnati tiger
Manager
ManagerGorazd Suhadolnik Nova uredba, še en papirnati tiger

Lobisti so poskrbeli, da se bomo še bolj dušili v odpadni embalaži, le plastiko bo zamenjal papir.

FINANCE
Manager
Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki
Manager
Zakonodaja EU
ManagerGorazd Suhadolnik Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki 1

Zaradi interesov industrije se je izjalovil poskus, da EU z novo uredbo ukroti nenasitno porabo plastične in papirnate embalaže.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Manager
Subvencije, povsod subvencije: kateri ima od njih več – Počivalšek ali Jenull?
Manager
FRANKLOSKOP
ManagerPeter Frankl Subvencije, povsod subvencije: kateri ima od njih več – Počivalšek ali Jenull? 3

Vsak demonstrant na električnem kolesu lahko demonstrativno prekolesari vsaj dvakrat več kot tisti na navadnem.

FINANCE
Topjob
Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo
Topjob
TopjobLana Dakić Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo

Zbrali smo nekaj odgovorov zavoda za zaposlovanje na vprašanja delodajalcev pri subvencioniranem zaposlovanju mladih: kdo je lahko mentor in kakšni so pogoji, kako je z višjo subvencijo v primeru dodatnega pokojninskega zavarovanja.

FINANCE
Manager
Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?
Manager
Antara Haldar
ManagerAntara Haldar Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?

Ujeti pravo ravnotežje med spodbujanjem inovacij in zmanjšanjem morebitnih velikanskih tveganj, povezanih z novo tehnologijo, ni lahko.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)