Japonska Honda je zadnje desetletje iskala samo sebe in zdi se, da se je ponovno našla. Hibridi so vsaj na stari celini potihnili, vračajo pa se superšportniki, dokazuje novi civic type-R, ki svoje poslanstvo še zlasti na zadnjem delu z difuzorjem v odbijaču ter visokim spojlerjem z vgrajenimi zavornimi lučmi razglaša na ves glas.
Honda se je pri novem civicu z vrha ponudbe ob tem odrekla klasično zasnovanemu štirivaljniku, ki je v preteklosti moč s pomočjo sistema odpiranja ventilov V-TEC vlekel iz visokih vrtljajev in zapeljala v mnočice s turbo motorjem. Ta je na prvi pogled enak kot denimo pri seatu leonu FR ali renaultj meganu RS, saj zmore dva litra prostornine in 206 kilovatov (280 konjskih moči). Katere tehnične poslastice ponuja, pri Hondi v tem trenutku še ne razglašajo, obljubljajo le, da način delovanja VTEC ostaja. Obljubljajo tudi navor iz nizkih vrtljajev in veselje do vrtenja v visokih vrtljajih, ki je tako značilno za stare hondine stroje brez turbo polnilnika. Vodja projekta nove honde civic type-R Suehiro Hasshi še dodaja, da novi stroj ponuja boljše lastnosti kot vsi doslej, vključno s šestvaljnikom iz honde NSX.
Civic type-R bo ob tem ponovno uvedel gumb "R", pritisk nanj pa bo spremenil odzivnost motorja in volana ter krivuljo navora, ki bo izkušnjo dvignila na dirkaško raven. Voznik pa bo svojemu trenutnemu razpoloženju in rabi prilagajal tudi nastavitve aktivnega vzmetenja. Z drugimi dodelavami so inženirji zadušili vplive prednjega pogona in posledičnega trganja volana ob grobih pospeševanjih, motor pa so povezali le z ročnim šeststopenjskim menjalnikom.