Avto

Vožnja je igra, tržni boj vse prej kot to

Citroënov malček se je pretekli teden pripeljal v najbolj oblegan tržni segment, kjer se je boj za kupce letos močno zaostril. Nanj bo pripravljen, ko dobi prave cene

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.09.2014 13:46
Čas branja: 2 min

Citroënov malček C1 prihaja iz slovaške družine tehničnih trojčkov toyota aygo in peugeot 108. Prva je že zapeljala na naš trg, peugeota 108 sploh ne bo, C1 pa se je pripeljal brez slovenskih cen. Te bodo objavljene v nekaj dneh, obljubljajo pri Citroënu Slovenija.

citroen-C1-predstavitev-001.1411990600.JPG.s.600px.jpg
Citroën C1 je eden od novih mestnih trojčkov, na trg je zapeljal pred nekaj dnevi, cen zanj še ni.

Razred majhnih mestnih avtomobilov je letos dobil veliko predstavnikov, denimo twinga in toyoto aygo, na trgu so še fiat 500 in panda, opel adam, mini in drugi. Ti pa poleg igrivosti oblik in barv, sodobne tehnike in mestne uporabnosti s seboj vozijo tudi razmeroma visoke cene, ki so razmeroma blizu razred večjim avtom. Tako je v primeru twingo/clio, aygo/yaris, še bolj pa fiat 500/punto. Slovenski trg je še naprej skromen in cenovno občutljiv, zato se košček trga namenjen malčkom deli na majhne drobtine.

citroen-C1-predstavitev-020.1411991141.JPG.c.600px.jpg

Pri Citroënu Slovenija so se vseeno odločili za nastop C1 na trgu, pretekli teden so z njim potipali javnost, zares pa pričnejo z objavo cen ki bodo znane v nekaj dneh. Na vprašanja ali bo malček dražji ali cenejši od tehničnega dvojčka ayga, kaj pa v primerjavi s twingom, v tem trenutku še ne znajo odgovoriti.

Kaj smo že zapisali o novem C1: Novi mali citroën je energičen in igriv, dvobarvne izvedenke in barvite kombinacije notranjosti pa dodatno poudarijo njegov značaj. V dolžino malček meri 3,46 metra, premer obračalnega kroga pa znaša le 9,6 metra, zaradi česar je še posebej okreten na mestnih ulicah. Prtljažnik je sicer mestnim ulicam primerno "razkošen" in pogoltne 196 litrov, ob tem je enostavno dostopen, s preklopljenimi zadnjimi sedeži pa se prostornina prtljažnika poveča na 780 litrov.

14J38

V notranjosti C1 prinaša več uporabnih tehnologij, denimo sedempalčni zaslon na dotik ali pa tehnologijo za zrcaljenje zaslona Mirror Screen, ki omogoča podvojitev prikaza in upravljanje aplikacij uporabnikovega pametnega telefona prek zaslona na dotik. Novinec bo po želji opremljen tudi s sistemom za prostoročni dostop in zagon, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji ali pa s sistemom za speljevanje na strmini.

CL 13

Za novega Citroëna C1 sta na voljo dva bencinska motorja zadnje generacije, in sicer e-VTi 68 Airdream s petstopenjskim menjalnikom ali z robotiziranim ročnim menjalnikom ETG. Kupcem bo na voljo tudi novi motor VTi 82 iz družine PureTech, gre za 1,2-litrski trivaljnik. Poraba goriva znaša 4,3 l/100 km, emisije CO2 pa dosežejo 99 g/km. Ta motor ima 118 Nm navora in od 0 do 100 km/h pospeši v 11 sekundah. K nižji porabi in emisijam pripomore tudi masa vozila, ki znaša le 840 kilogramov.

Foto: Miha Pečoler in Citroën

citroen-C1-predstavitev-013.1411991300.JPG.n.600px.jpg

CL 13

CL 13

CL 14

CL 14

CL 14

CL 14

CL 14

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)