Avto

(foto) Skavt v času nastopaških planincev

Škoda octavia scout je eden redkih terenskih karavanov na trgu, prinaša štirikolesni pogon, več robustnosti in zadržuje prednosti klasične zasnove

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.09.2014 12:10
Čas branja: 2 min

Allroad, alltrack in scout so oznake, ki jih neguje Skupina Volkswagen. Vse pa označujejo terenske različice klasičnih karavanov, ki se vozijo vzporednos s precej bolj priljubljenimi športnimi terenci. Oznaka scout pripada škodini octavii v karavanski različici, ta pa je pretekli teden zapeljala na naš trg s cenami med 28 in 32 tisoč evrov.

octavia-scout-predstavitev-021.1411984915.JPG.c.600px.jpg
Škoda octavia scout je za 3,1 centimetra višja od klasične octavie combi, ob tem ima vselej štirikolesni pogon s haldex sklopko pete generacije, elektronsko zaporo diferenciala EDS in zaščito podvozja.

Volkswagen pri tej, danes precej nišni, zasnovi najbrž ne bi vztrajal, če za te avtomobile ne bi našel dovolj kupcev. Poleg tega ima zasnova terenskega karavana tudi številne prednosti pred klasičnimi športnimi terenci istega razreda. V primeru octavie scout so to vsekakor uporabnost, torej velikost in dolžina prtljažnega prostora, ki sega do 610 oziroma 1.740 litrov ob podrti zadnji klopi, ugodnejša cena v primerjavi s pravimi športnimi terenci, skromnejša teža in posledično boljše zmogljivosti ob enakem pogonu ter manjša poraba goriva in boljše vozne lastnosti na cesti.

Višja in robustnejša

Nova octavia scout je ob tem, še bolj kot njena predhodnica, precej zmogljiva tudi zunaj asfaltiranih cest. To ji omogoča 17,1 centimetrska oddaljenost od tal (za 3,1 centimetre več od klasične octavie combi), štirikolesni pogon z elektronsko razdelitvijo moči in haldex sklopko pete generacije, serijska elektronska zapora diferenciala EDS ter zaščita podvozja, ki tega varuje pred poškodbami na terenu.

Pogon je enak kot v octavii kombi 4x4, ostale spremembe pa scouta tudi optično precej ločijo od klasične octavie.

Vselej štirikolesni pogon in le zmogljivi motorji

Kot se spodobi je scout vselej gnan prek štirih koles, pod motornim pokrovom pa so le zelo zmogljivi motorji. Najcenejši je scout z dvolitrskim turbodizlom s 103 kilovati, ki stane dobrih 28 tisočakov. Za bencinski 1.8 TFSI s 132 kilovati boste odšteli 31 tisočakov, za dizelski scout z zmogljivejšim motorjem 2.0 TDI s 135 kilovati pa 32 tisoč evrov.

Foto: Mila Pečoler

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

23.07.2014
20.05.2013
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)