Članki
Vsebinsko oglaševanje

(video) Mislite, da ste dobri vozniki? Pomislite še enkrat

Ne kilometri, iz povprečnih dobre voznike naredijo reden trening varne vožnje ter spoznavanje in reševanje nevarnih situacij na cesti
18.09.2014 22:30
Čas branja: 1 min

Vaja na poligonu, kjer inštruktorji v varnem okolju ustvarijo nevarnosti, ki prežijo na cesti, lahko odtehta izkušnje tisoče prevoženih kilometrov v prometu.

Podjetniki na preizkušnji veščin na Vranskem

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Vrtenje volana, zaviranje, predvidevanje situacij na cesti in strpnost niso vrline slovenskih voznikov, pravijo statistike. Potrjujejo pa jih pogled na ceste in tudi izkušnje inštruktorjev, ki poskušajo voznikom vcepiti več vozniške kulture, predvsem pa jih izučiti veščin, ki so nujne za varno vožnjo v prometu.

Kako ravnati na spolzki, poledeneli cesti

Izzive, kako se znajti na spolzki cesti, kako na poledeneli, kako s športnim terencem splezati po drsečem pobočju ali, še bolje, se spustiti z njega in podobno na cesti ponavadi doživljamo redko, vselej pa nas takšne situacije presenetijo in se večkrat končajo z zveriženo pločevino ali še slabše. Avtomobili so danes sicer res varnejši kot pred desetletji, vgrajeni varnostni sistemi ABS in ESP vozniku v slabih razmerah pomagajo zadržati avto na cesti, a tudi ti niso vsemogočni, če je hitrost prevelika.

Po znanje v center varne vožnje

Parkirni pomočniki in že dolgo časa nepogrešljiv servovolan lajšajo parkiranje, redno menjavanje letnih in zimskih pnevmatik pa poskrbi, da vesten voznik zelo redko zaide v nevarne situacije na cesti. Po drugi strani pomočniki odvračajo pozornost voznika s ceste, ta pa je kljub njihovi prisotnosti enako potrebna kot v preteklosti. V nevarnih razmerah na cesti mora namreč voznik ohraniti trezno glavo in uporabiti prave veščine. Te pa najlažje, najhitreje in najbolj varno pridobi le za ograjami centra varne vožnje, kjer s pomočjo inštruktorjev spoznava meje svojega znanja in avtomobila.

Ekipe osmih podjetij, šest postaj, šest izzivov

vransko1-skupina171-be.1411101089.JPG.c.600px.jpg
(Z leve) Ekipa Časnika Finance in slovenskega predstavništva Opla ter osem ekip slovenskih podjetij Saint Gobain, Zlatarna Celje, Boxmark Leather, Avtenta, Deloitte, Jelovica, Kuehne Nagel in Krka na prvem ultinativnem preizkusu vozniških veščin projekta Najboljši poslovni vozniki.

vransko1-skupina61-be.1411101290.JPG.o.600px.jpg
Opel adam je pretekli četrtek voznike vodil skozi stožce, kratko medosje, natančen volan so jim bili v pomoč pri vijuganju.

Največji pri nas je Center varne vožnje Vransko (CVV), kjer so kandidati projekta Najboljši poslovni vozniki dokazovali svoje veščine na šestih postajah v spretnosti teorije pri pisanju testov CPP (cestnoprometnih predpisov), spretnosti v praksi (s pravilnim natovarjanjem kovčkov v enoprostorca), spretnosti na terenu, kjer so z opel antaro premagovali strmine in blato poligona, spretnost prihranka - 45 kilometrska preizkušnja v porabi v omejenem času z opli astrami 1.6 CDTI, spretnost v vožnji oziroma slalom s strelom na gol in spretnost parkiranja, ki ju tokrat podrobneje opisujemo.

Na prvi delavnici se je najbolje odrezala Zlatarna Celje, zmagala je v treh od šestih preizkušenj. Dve preizkušnji je osvojila ekipa Kuehne Nagel, zadnjo - preizkus varčne vožnje pa ekipa Deloitta

Test: Slalom s strelom na gol

vransko1-skupina66-be.1411105497.JPG.n.600px.jpg
Med stožci je šlo hitro in tekoče, da je žoga ostala na avtu, pa sem moral pre­vidno pritiskati na plin in zavoro. Strel na gol, to pa je težava! Poligon ima v tem delu naklon, zato je zelo težko ugotoviti, kdaj in koliko zavirati. Jure Cekuta, Zlatarna Celje.

IZZIV: preizkušnji, ki je bila sestavljena iz treh delov, povezanih med seboj, so se morali tekmovalci v čim krajšem času zavihteti za volan, odvijugati mimo stožcev, zavirati pred košaro z žogo, to postaviti na podstavek z nizkim robom, pritrjenim na motorni pokrov, in z žogo vred oddrveti proti golu ter ga seveda zadeti.

Inštruktor Brane Legan o pravi taktiki

SLALOM: Na preizkušnji so bili najhitrejši tisti, ki so se med stožce zapeljali z enakomerno hitrostjo na meji zdrsa koles, vijugali s hitrimi, a enakomernimi gibi volana in vseskozi držali enako linijo okoli belo-rdečih vratc. Pred košaro z žogo so pravočasno zavirali, nadaljevali z nežnimi gibi na volanu, zavorah in plinu ter dokazali dobro predvidevanje ob uspešnem strelu na gol. To je najbolje uspelo ekipi podjetja Kuehne + Nagel.

Test: Spretnost parkiranja

vransko1-skupina152-be.1411066931.jpg.o.600px.jpg

Zelo zahtevna naloga, sploh če se je lotevaš prvič s tako velikim avtomobilom in si terena pred manevrom ne pogledaš. Zahteva odločnost in zmožnost predvidevanja, če ti to ne uspe, se hitro »zaštrikaš«. Lovro Demšar, Jelovica

vransko1-skupina148-be.1411066927.jpg.o.600px.jpg

IZZIV:S 4,9 metra dolgim oplom insignio zapeljati skozi labirint v kvadratni prostor s stranicami dobrih pet metrov. V njem s čim manj manevri obrniti avto, iz prostora zapeljati v ozko ulico, medtem bočno parkirati in se odpeljati na cilj v čim krajšem času.

Inštruktor Brane Legan o pravi taktiki

PARKIRANJE: Pri parkiranju so najpomembnejši predvidevanje in hitri manevri, še posebej na majhnem prostoru. Tekmovalci pa morajo znati uporabljati tudi elektronske sisteme, denimo parkirne senzorje in kamere, ki lahko ta manever precej olajšajo. To je najbolje uspelo ekipi Kuehne + Nagel.')

vransko1-skupina46-be.1411103631.JPG.c.600px.jpg
Opel antara gnana prek vseh štirih koles se je pretekli četrtek spopadla z vzpetinami in drsečim blatom poligona na Vranskem. Na cilj so v še razumnem času z njo prišli le kandidati, ki so se spolzkega terena lotili z nežnostjo in preudarnostjo, občasno tudi odločnostjo. Zaletavost je vodila v izgube dragocenih sekund.

vransko1-skupina123-be.1411066922.jpg.o.600px.jpg
»Vsak poslovni voznik bi vsaj dvakrat na leto moral na tečaj varne vožnje, tudi mi,« menijo profesionalni vozniki Krke (z leve) Jaka Pudjak, Andraž Strmole, Tomaž Dulc in Robert Štangelj, ki letno naredijo od 100 do 150 tisoč kilometrov.

vransko1-skupina98-be.1411066924.jpg.o.600px.jpg
»Še pol metra imaš do zidu, daj še malo plina,« sta sodelavca pri parkiranju spodbujala David Jež in Tanja Magister iz Deloitta. Ekipi v tej preizkušnji ni uspelo na vrh, se je pa najbolje izkazala pri preizkusu varčnosti.

vransko1-skupina08-be.1411066929.jpg.o.600px.jpg
Ekipa gorenjskega logista Kuehne + Nagel je končala samozavestno in napovedala zmago. Res so bili najboljši v slalomu s strelom na gol in pri parkiranju. Najtežja naloga? Počasi peljati v ekopreizkusu in vožnja po razmočenem terenu.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Prijavite svojo ekipo!

Spretnost za volanom, na cesti in terenu, poznavanje cestnoprometnih predpisov (CPP), varna in varčna vožnja, ki prinaša velike prihranke in hitre odzive v kritičnih razmerah. Vsa ta znanja določajo dobre voznike, mi iščemo najboljše! Prijavite svojo ekipo in preverite oziroma dopolnite svoje veščine v okviru ene od brezplačnih delavnic našega projekta Najboljši poslovni vozniki, ki bo potekal na Vranskem.

Prve od štirih preizkušenj projekta Najboljši poslovni vozniki so se udeležile ekipe podjetij Zlatarna Celje, Krka, Kuehne + Nagel, Deloitte, Avtenta, Saint Gobain, Boxmark Leather in Jelovica.

Naslednja preizkušnja je že 25. septembra, sledita ji še dve v oktobru. Vljudno vabljeni k prijavi, na voljo je le še nekaj prostih mest!

Vse prijavljene ekipe bodo pridobile neprecenljive nove izkušnje in znanje, zmagovalna ekipa pa bo nagrajena tudi z dvodnevno šolo zimske vožnje v avstrijskih Alpah v vrednosti štiri tisoč evrov.

Prijave in dodatne informacije:

Tomaž Lampret,

tomaz.lampret@finance.si,

01 30 91 516 ali na

[avto.finance.si]

vransko1-skupina90-be.1411100904.JPG.o.600px.jpg

Opozorilo: vsebina lahko vsebuje oglasne elemente, tako imenovani product placement.

Foto: Aleš Beno

Preberite tudi:

23.09.2014

Projekt Najboljši poslovni vozniki je namenjen k spodbujanju vseh voznikov službenih in dostavnih vozil k odgovorni, varčni in predvsem varni vožnji. 

Zakaj sodelovati?

  • brezplačni team-building za vas in vaše sodelavce,
  • zanimiv, dinamičen, zabaven in koristen program je nagrada in priznanje izbranim zaposlenim,
  • investicija v dodatna znanja, spretnosti in kompetence zaposlenih,
  • boljši poslovni vozniki podjetju omogočajo občutne prihranke (z varčnejšo in varnejšo vožnjo),
  • pozitivno medijsko pojavljanje vašega podjetja v uredniški reportaži, objavljeni v tiskani in spletni izdaji časnika Finance.

Potek in opis izbora

15. 10. 2019 v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem

Vsako podjetje lahko prijavi 2 do 4 sodelavce, udeležba za vse pa je brezplačna. Ekipe se bodo lahko udeležile: 

  • praktičnih spretnostnih vaj na poligonu AMZS Centra varne vožnje in
  • praktičnih vaj na terenu.
  • strokovnega posveta na temo homologacije, pametnega financiranja, dodatne opreme in drugih pravil ter posebnosti, ki veljajo za dostavna vozila.

Zmagovalci in nagrade:

  • vsi udeleženci prejmejo praktična darila in nagrade.

Na podlagi točkovanja in končne razglasitve rezultatov so posebej nagrajeni:

  • zmagovalci posameznih spretnostnih kategorij in
  • zmagovalna ekipa v seštevku točkovanja vseh kategorij na dogodku

Za vse tekmovalce so na dogodku na voljo tudi napitki, prigrizki in kosilo.

FINANCE
Članki
Kako dobri vozniki ste? Kaj pa vaši zaposleni?
PRO
Članki
ČlankiFinance PRO Kako dobri vozniki ste? Kaj pa vaši zaposleni? (PRO)

Izkoristite priložnost edinstvenega team buildinga z vašimi sodelavci - pridite na dogodek Najboljši poslovni vozniki in se preizkusite v varni vožnji osebnih in gospodarskih vozil.

FINANCE
Članki
(video) Z Opli, AMZS in Financami po nova znanja in izkušnje
PRO
Članki
ČlankiMatej Kačič (video) Z Opli, AMZS in Financami po nova znanja in izkušnje (PRO)

Vaje na poligonu, kjer inštruktorji v varnem okolju ustvarijo razmere, s katerimi se spopademo v realnosti, lahko odtehtajo izkušnje tisoče prevoženih kilometrov v prometu

FINANCE
Članki
Brez mestnih terencev nam živeti ni
PRO
Članki
ČlankiMatej Kačič Brez mestnih terencev nam živeti ni (PRO) 8

Še pred slabim desetletjem jih ni bilo skoraj nikjer, danes pa se prodajajo kot vroče žemljice. Le kaj imajo v sebi mestni terenci, da močno privlačijo staro in mlado?

FINANCE
Članki
Na cesti se znajdemo, a cenimo sodobno pomoč in udobje
PRO
Članki
ČlankiMatej Kačič Na cesti se znajdemo, a cenimo sodobno pomoč in udobje (PRO)

Poslovne ali zasebne poti, obiski poslovnih partnerjev v tujini, servis pri stranki, veliko avtocestnih kilometrov … tako ali drugače ste vedno prišli na cilj, res pa je, da skoraj nikoli tako preprosto in varno kot danes

FINANCE
Članki
Umetna pamet ne reši pobeglega zadka
PRO
Članki
ČlankiMatej Kačič Umetna pamet ne reši pobeglega zadka (PRO)

Kaj storiti, ko vam odnese zadek? Zavirati na vso moč, stopiti na plin, dvigniti roke in vse prepustiti elektronskim pomagalom? Po pravi odgovor smo se s službenimi vozniki iz 24 podjetij odpravili v varno okolje poligona

FINANCE
Članki
Pozornost in natančnost, brez njiju na cesti ne gre
PRO
Članki
ČlankiMatej Kačič Pozornost in natančnost, brez njiju na cesti ne gre (PRO)

Vaje na poligonu, kjer inštruktorji v varnem okolju ustvarijo razmere, s katerimi se spopademo v realnosti, lahko odtehtajo izkušnje tisoče prevoženih kilometrov v prometu

FINANCE
Članki
(reportaža) V avtu se znajdemo, a na poti cenimo sodobno pomoč
PRO
Članki
ČlankiFinance PRO (reportaža) V avtu se znajdemo, a na poti cenimo sodobno pomoč (PRO)

Zemljevidi, spraševanje mimoidočih za pot, spomin in intuicija … tako smo na cilj prihajali včasih, danes pa izbrano destinacijo pred vožnjo vnesemo v navigacijo – a obstaja še bolj udobna možnost

FINANCE
Članki
(reportaža) Pasti, ki jih prinašajo lepote jeseni
PRO
Članki
ČlankiFinance PRO (reportaža) Pasti, ki jih prinašajo lepote jeseni (PRO)

Vaja na poligonu, kjer inštruktorji v varnem okolju ustvarijo nevarnosti, ki jeseni prežijo na cesti, lahko odtehta izkušnje tisoče prevoženih kilometrov v prometu