Avto

Otroštvo, odraščanje, resnost in vrnitev v otroštvo

Toyotinemu yarisu so po treh generacijah sprehoda skozi življenjska obdobja dovolili nekaj korakov nazaj k igrivosti. Novih je prek tisoč delov, cena ostaja podobna od 10.200 evrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

18.09.2014 18:41
Čas branja: 2 min

Novi yaris je sicer resda le prenovljen, uradno gre za generacijo 3,5, a pri Toyoti jo radi poimenujejo kar četrta, delno iz marketinških, delno pa iz značajskih razlogov. V osnovi enak avto kot leta 2011, ko je na trg pripeljala tretja generacija, je dobil nazaj nekaj tiste hudomušnosti, igrivosti in sproščenosti, ki je bila značilna predvsem za prvo, tudi za drugo, nikakor pa ne za tretjo generacijo.

DSC02601.1411056812.JPG.o.600px.jpg
Resnost je izginila, novi yaris želi ujetu značaj prvega yarisa.

Značajska nihanja oblikovalcev, inženirjev, predvsem pa vodstva Toyote na primeru yaris, v preteklosti sicer niso pustila resnejših posledic v prodaji. Zadnja generacija je v Sloveniji našla prek dva tisoč, vse tri skupaj pa prek deset tisoč kupcev. Morda so jo celo spodbudila, saj je vsaka generacija yarisa nagovarjalaa nekoliko drugačno ciljno skupino, vseskozi pa je s seboj vozila dober ugled zanesljivega, varčnega in po vrednosti rabljenega zelo trdnega avta.

Ne bom pozabil naše lektorice, ko je neki dan priplesala v službo in se prešerno pohvalila, da je za osem let stari yaris 1,3 iz kupca izvlekla 4.200 evrov, novi so se takrat prodajali po nekaj več kot deset tisočakov. Izguba vrednosti, ki govori o zelo dobri naložbi.

yaris2-mm.1411057115.JPG.n.600px.jpg
Kakovostnejši materiali, višja sredinska konzola, še pametnejši zaslon na dotik toyota touch 2, ki zna preslikati namizje vašega pametnega telefona in predvsem več živahnih barv.

To veliko velja, a za današnje čase ne dovolj. "Naši kupci se starajo, zato bi radi ujeli tudi mlajše, ti pa imajo radi barvitost, živahnost in povezljivost pametnih telefonov z avtomobilom," je zasuk pojasnil novi direktor Toyote Slovenija Gašper Picelj. Zato ima osveženi yaris povsem predelan nos, namesto odsekanih linij prednja maska riše znak X, kromirana prečka zaokroža toyotin logo, žarometa pa sta hudomušno zavihana v blatnike. V kabini so enake ostale le osnovne oblike armaturne plošče, zgornji del sredinske konzole je za 2,3 centimetra višji, v njem je nameščen zaslon na dotik toyota touch 2, ki zmore tudi preslikavo namizja pametnega telefona, materiali so debelejši in bolj mehki, torej prijetnejši na pogled in dotik, za barvitost pa poskrbijo različne barvne kombinacije. Od črno/rdeče v paketu sport, zadnja obarva velik del armaturne plošče, vrat in sedežev, do črno/svetlo rjave v paketu lounge in drugih.

DSC02599.1411057723.JPG.c.600px.jpg
Novi yaris ima čvrstejpe podvozje, natančnejši volan in, čeprav ni tako videti, prek tisoč novih delov.

Hybrid uradno pije 3,3 litre

Nekoliko so osveženi tudi stroji, denimo bencinski hibrid v yarisu hybrid s skupno močjo 73 kilovatov sedaj porabi deciliter manj, skupaj 3,3 litre. Boljša zvočna izolacije bolje tesni motorni zvok, učvrščeno podvozje in natančnejši volan prinašata več zabave med zavoji in podobno. Osvežitev res ni bila skromna, gledano skozi številke, je Toyota zanjo namenila 85 milijonov evrov in sešteto 570 tisoč delovnih ur, v primerjavi z yarisom pred prenovo je novih prek tisoč delov.

Cene od deset do slabih 17 tisočakov, ciljni yaris stane med 11 in 12 tisočaki

In kako je s cenami? Po Picljevih besedah se yarisova ponudba uvršča v zlato sredino oziroma natanko tja, kjer se v tem razredu največ dogaja. Med 11 in 12 tisoč evri je prodanih polivica avtov tega razreda, Toyota pa ima v tem delu yarisa z litrskim in 1,33 litrskim bencinskim motorjem in bogato opremo stella, ki poleg varnostnih sistemov ABS in ESP, ponuja tudi prednje in stranske zračne blazine (ne pa tudi zračnih zaves in voznikove kolenske blazine), klimatsko napravo, zaslon na dotik, bluetooth povezljivost, 15 palčna lahka kolesa in še marsikaj. Na dnu je yaris 1.0 luna s tremi vrati in ceno 10.200 evrov, na vrhu pa yaris hybrid s ceno od slabih 14 do 16.600 evrov.

Foto: Miloš Milač

Toyotin glasbeni video

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

30.07.2014
23.04.2014
27.02.2014
13.06.2012
24.05.2012
23.04.2012
12.10.2011
01.05.2009
10.12.2008
04.06.2008
12.12.2007
26.04.2007
21.02.2007
22.02.2006
07.12.2005
08.10.2003
03.04.2003
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska

Cilj ni kupovati poceni delnice, ampak dobre delnice, tudi ko se zdijo drage.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Podjetnik
NASVET Kako brati bilance
Podjetnik
Vse na enem mestu
PodjetnikŠpela Mikuš NASVET Kako brati bilance

Na kaj morate biti letos posebej pozorni, ko se poglabljate v številke poslovnih partnerjev, konkurence, strank ...

FINANCE
Prevozi
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev

Daimler Truck tovornjake znamke Fuso na Portugalskem izdeluje že od leta 1964. V tovarni v Tramagalu so v preteklosti nastajali tudi mitsubishiji L 200 pick-up, L 300 van in pajero.

FINANCE
Okolje & energija
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
Okolje & energija
Energetika
Okolje & energijaOkolje in energija Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1

Še bolj bomo spodbujali obnovljive vire energije in učinkovito rabo energije, črpali bomo EU denar za prestrukturiranje premogovnih regij, občine bodo energetsko prenavljale javne stavbe

FINANCE
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
Finance
omejevanje
Tanja Smrekar Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3

Predlogi novega zakona o gostinstvu bo nared sredi maja, sporoča ministrstvo za gospodarstvo; o kakšnih omejitvah se govori