Moč se, podobno kot pri avtomobilskih proizvajalcih, koncentrira tudi pri njihovih dobaviteljih. Tako je nemški ZF Friedrichshafen, specializiran za razvoj in izdelavo mehanskih delov z nakupom ameriškega tekmeca TRW iz Michigana dopolnil svoj program še na področju aktivne varnosti, kjer sedaj že nekdanji tekmec igra pomembno vlogo.
Prevzem je Nemce stal devet milijard evrov, s prevzemom pa je nastal drugi največji avtodobavitelj na svetu s skupnimi prihodki 32 milijard evrov, večji je le nemški Bosch.
Nakup je Nemce po navedbah Autonewsa stal dobrih devet milijard evrov, za TRW so odšteli 16 odstotkov višjo ceno od tržne vrednosti, kar glede na poslovanje Američanov ni slučaj. TRW je z deli in sistemi povezanimi z aktivno varnostjo v času krize dobil krila.
Leta 2008 je ustvaril 11,6 milijard evrov prihodkov in 602 milijona evrov izgube, do lani je prihodke povečal za 16 odstotkov na 13,4 milijarde evrov, izgubo pa je obrnil v 749 milijonov evrov dobička. S temi rezultati je vse bolj sledil novemu lastniku ZF Friedrichshafen, ki je lani ustvaril 17,7 milijarde evrov prihodkov.
TRW je specializiran na področju aktivne varnosti, razvija in izdeluje sestavne dele in sklope kot so zategovalniki varnostnih pasov, zračne blazine, senzorje za nadzor tlaka v pnevmatikah, pomočnike pri zaviranju in držanju avtomobila znotraj voznega pasu.
ZF Friedrichshafen je močnejši pri razvoju in izdelavi mehanskih delov, denimo menjalnikov, sklopk, vzmetenja in delov za volanski mehanizem.