Avto

Zadek za nepoboljšljive romantike

Mercedes-Benz razred CT: Lep, drag in sodoben karavan, ki postaja klasika srednjega razreda. Pri nas stane dobrih 34 tisočakov, 1.600 do 1.700 evrov več kot limuzina

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

18.09.2014 02:50
Čas branja: 1 min

Morda se sliši nenavadno, a je res. Imeniten mercedes-benz s karavanskim zadkom je postal že klasik, saj je v četrti generaciji predvidljiv kot dizel v nosu in zvezda na njem. Predvidljiva pa je tudi njegova oblika, zasnova pogona, razmerja prednjega dela, kabine, zadka in višine od tal, ter tudi razmerja med imenitnostjo in prostornostjo, ki je znova precej uravnoteženo. Pravi klasik torej, ki ga marsikdo ne bi zamenjal za kakšen bolj novodoben prestižen avto, denimo enoprostorca, športnega terenca, terenskega karavana ali pa celo kupejevskega športnega terenca. Še večji klasik je le limuzinski C, ki je pred desetletji prvega karavanskega brata najbrž gledal podobno, kot ta danes gleda zgoraj omenjene nišne modele.

P9161104.1411000820.JPG.c.600px.jpg
Mere limuzine razreda C, a bolj obel in prostornejši zadek.

Kot limuzina, a prostornejši in vsaj 1.600 evrov dražji

Klasika prinaša zadnji ali štirikolesni pogon 4MATIC (ta v povezavi z motorjema C 250 BlueTEC in C 220 BlueTEC prihajata ob prelomu leta), že znane oblikovne poteze in zunanje mere limuzine nadgrajene s karavanskim zadkom oblih oblik in 1.600 do 1.700 evrov višjo ceno. Prinaša tudi vse tisto, kar že poznamo iz razreda C. Torej imenitno potniško kabino z visoko in širiko sredinsko konzolo ter prostostoječim zaslonom na njenem vrhu, nizko nameščene in udobne sedeže, ne ravno razkošno prostornost na zadnji klopi, prtljažnik, ki je sicer nekaj večji kot pri predhodniku in od tekmecev, a še vedno ne sodi med velikane, kot denimo pri večjem razredu E ter serijsko in doplačilno varnost v razrednem vrhu. Od sistema pre-safe, ki poskrbi pred trkom poskrbi za manjše posledice, do doplačljivega radarskega tempomata ki sodeluje s sistemom za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu.

P9161127.1411001145.JPG.s.600px.jpg
Med 490 in 1.510 litri prostora, zadnja klop deljiva v razmerju 40:20:40, popolnoma ravno ob podrti klopi, predal pod dnom in po želji tudi električni rolo in odpiranje prtljažnih vrat.

Nova motorja na dnu ponudbe

Znani so tudi motorji in menjalniki, septembrska novost v limuzini in karavanu pa sta dva 1,6 litrska turbodizla s 85 in 100 kilovati in tovarniško porabo pod štirimi litri, ki bosta z dna cenika s cenami 34.500 oziroma 36.410 evrov skušala zvabiti največ kupcev. V ljubljanskem Autocommercu bi radi z novim CT povečali delež karavanov v družini C, v preteklosti je bil le nekaj višji od desetih odstotkov.

Foto: Miloš Milač

P9161124.1411001310.JPG.n.600px.jpg

P9161137.1411001413.JPG.n.600px.jpg

P9161115.1411001511.JPG.c.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

23.07.2014
03.09.2014
24.04.2014
19.10.2011
29.12.2010
20.08.2008
29.10.2008
24.01.2007
08.02.2006
FINANCE
Avto
Mercedes-Benz razreda E: Najnaprednejša limuzina sveta
Avto
AvtoMiloš Milač Mercedes-Benz razreda E: Najnaprednejša limuzina sveta

Mercedes-benz razreda E je v zadnji generaciji prevzel obline razredov C in S. V dolžino je zrasel na 4,92 metra, kljub temu je shujšal za 70 kilogramov in veliko pridobil pri vozni dinamiki. Na področju varnostnih sistemov pa jemlje dih in postavlja nova merila tudi za razred večjim avtomobilom.

FINANCE
Članki
Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?
Finance
FinanceAlbina Kenda Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

FINANCE
Članki
Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine
Finance
FinanceAlbina Kenda Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane knjige in tiskani časopisi; ministrstvo za finance spremembo podpira

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Članki
Je EU je po tihem že posekala ZDA v rasti BDP?
Finance
FinanceAlbina Kenda Je EU je po tihem že posekala ZDA v rasti BDP? 10

V minulih letih smo se navadili brati, da ameriško gospodarstvo okreva veliko močneje od evropskega. Pa to še drži?