Nemški koncern Volkswagen je do konca avgusta znova izboljšal prodajo vozil, saj je bilo končnim kupcem prodanih 6,52 milijona vozil. Zelo dober rezultat so zabeležili tudi avgusta, ko so skupno prodali 740.500 vozil oziroma 2,7 odstotka več kot lani tak čas. Po rasti prednjači predvsem Kitajska, prodaja se krepi tudi v Evropi (z izjemo Rusije), nazaduje pa v Severni in predvsem Južni Ameriki.
Krepi se prodaja v Evropi, nazaduje v ZDA in Južni Ameriki
V Evropi so letos prodali 2,55 milijona vozil oziroma 6,9 odstotka več kot lani. Na zahodu Evrope (brez Nemčije) se je za novo vozilo odločilo 1,31 milijona kupcev (+8,2 odstotka), v Nemčiji pa so prodali 806.500 vozil (+6,5 odstotka). Okrepila se je tudi prodaja v srednji in vzhodni Evropi, kjer so prodali 431.100 vozil (+3,9 odstotka). Obpazno se je znižala prodaja v rusiji, kjer so prodali 176.700 vozil (-11,6 odstotka).
Zdrs so pri Volkswagnu zabeležili tudi v Severni Ameriki, saj je novega kupca našlo 583.300 vozil (-1,8 odstotka), še večji je bil padec v ZDA (394.700 vozil, -4,8 odstotka). Manjši polom je Volkswagen utrpel v Južni Ameriki, kjer so prodali 471.700 vozil oziroma 22,2 odstotka manj kot leto prej.
Štiri milijone prodanih Volskwagnov
V samem koncernu prednjači znamka Volkswagen, saj so jih prodali dobre štiri milijone (+3,4 odstotka), največ na Kitajskem. Premijski Audi je v prvih osmih mesecih prodal skupno 1,14 milijona vozil in dosegel skoraj 11-odstotno rast. Tudi Audi je največ pridobil na račun Kitajske, prodajo pa so izboljšali tudi v ZDA. Odlično posluje tudi Porsche, letos je lastnika našlo skoraj 120 tisoč vozil (+12,2 odstotka), največjo rast so dosegli na Daljnem Vzhodu in v Severni Ameriki.
Odlično se drži češka Škoda
Koncern so razveselili tudi Čehi, Škoda je namreč prodala 678.500 vozil, kar je 13,4 odstotka več kot lani. Povečanje so opazili predvsem v srednji in vzhodni Evropi (+13,6 odstotka), v zahodni Evropi pa je rast skočila za 19,9 odstotka. Španska veja koncerna je prodajo okrepila za dobrih deset odstotkov, novega Seata si je omislilo 257.800 kupcev, po rasti (+60,5 odstotka) močno prednjačita srednja in vzhodna Evropa. Rahel padec je utrpela gospodarska veja Volkswagna (-3,9 odstotka).