Ford je aprila v Milanu na ogled postavil študijsko različico svojega velikega enoprostorca, tik pred avtosalonom v Parizu pa je pokazal serijsko različico novega S-maxa. Ta se bo pri slovenskih trgovcih znašel prihodnjo pomlad, ponudil pa bo več udobja potnikom, kup elektronske podpore in uporabnih tehnologij, dobre vozne lastnosti in po vsej verjetnosti tudi štirikolesni pogon.
Prva generacija S-maxa se je na trgu spomladi 2006, vmes prestala nekaj lepotnih operacij, zdaj pa je sedemsedežni družinski enoprostorec dobil novo podobo in vsebino. Postavljen je na platformo novega mondea, dimenzijsko je ostal na ravni predhodnika, na zunaj pa je povzel aktualne linije s fieste in focusa. Oblika je tako všečna in opazna, ugodje pa bodo krepili tudi dobra vozna dinamika, praktična in funkcionalna notranjost, varčnost in kopica uporabnih tehnologij.
Fordov S-max v razred prinaša nekaj novosti, med drugim so sedeži v drugi in tretji vrsti pomični in zložljivi s pomočjo elektrike, zadnja vrata pa se bodo lahko odprla s pomočjo brce pod vozilom - kot pri kugi. Voznik si bo volanski obroč lahko nastavil s pomočjo elektrike, pri tem bo mehanizem ponujal tri možnosti izbire vožnje. V mestu naj bi bil S-max okretnejši, na podeželju pa bo ponujal vrhunske vozne užitke. Ob tem bodo sedeži lahko hlajeni in ogrevani s funkcijo masaže, za varnost potnikov v drugi vrsti bodo skrbele stranske zračne blazine, v enoprostorcu pa bodo na voljo tudi vsi Fordovi pomembnejši varnostno-asistenčni sistemi (denimo samodejno parkiranje, samodejno zaviranje v sili,...)
Pod motornim pokrovom bo dvolitrski TDCi motor s 86, 109 in 130 kilovati, na izbiro bo tudi 1,5-litrski turbobencinar EcoBoost s 116 kW ter 2,0-litrski EcoBoost s 174 kW.