Luca di Montezemolo je najslovitejšo znamko športnih avtomobilov na svetu vodil 23 let, v tem času je povečal prodajo za desetkrat in število prodanih vozil za trikrat. Italijan je vselej negoval ekskluzivnost znamke, zato je lani omejil proizvodnjo na sedem tisoč vozil, kljub temu pa je dosegel rekordne prihodke 2,3 milijarde evrov in dobiček 246 milijonov evrov.
Neskladja med šefoma odnesla Montezemola
Z vizijo znamke pa se ni strinjal Sergio Marchionne, šef Fiat Chrysler Automobili (FCA), ki si lasti 90 odstotkov Ferrarija. Marchionne je želel Ferrari tesneje povezati z drugimi znamkami v Skupini FCA, z njegovo pomočjo razvijati prestižne in športne modele drugih znamk in okrepiti delnice FCA pred vstopom na borzo. Montezemolu je ob tem očital slabe rezultate na dirkah Formule 1, neskladje med šefoma pa se je končalo z Montezemolovo odpovedjo, z mesta predsednika Ferrarija bo odstopil 13. oktobra, njegovo krmilo pa bo prevzel Marchionne. Montezemolo je 23 letno zgodbo zaključil z besedami: "Ferrari bo postal ameriški, prihaja konec nekega obdobja."