Zaporedje je logično, najprej limuzina, karavan, nato coupe, kabriolet različica M in nato M4 cabrio. Res je, da so njegovi predhodniki nosili oznako M3, a gre le za poimenovanje. Novi M4 cabrio je naslednik slovitih športnih kabrioletov z oznako M, ki jih je BMW v zadnjih 29 letih izdelal prek 60 tisoč.
Je najbolj ekskluzivna različica izdelana na osnovi razširjene serije 3/4 in je hkrati tudi eden najhitrejših kabrioletov na svetu.
Novi M4 cabrio je v primerjavi s kupejem otežen z dodatnimi 250 kilogrami, ima jih od 1.750 do 1.790. Pridelal pa si jih je s kovinsko streho, kupejeva je iz ogljikovih vlaken in ojačitvami strehe in karoserije. Obn tem pa je še vedno za 60 kilogramov lažji od M3 cabria, zasluga gre novi zasnovi karoserije, pokrovu motorja in prednjih stebričkov iz aluminija ter nekaterih delov iz plastike ojačane z ogljikovimi vlakni. Dodatno breme se pozna pri dve do tri desetinke slabših pospeških, zato trilitrski šestvaljni biturbo s 317 kilovati in 550 nevtonmetri največjega navora do stotice pospeši v 4,4 oziroma 4,6 sekunde, zmore največjo hitrost 250 oziroma 280 kilometrov na uro (opremljen z M paketom) in v povprečju - po tovarniških podatkih porabi 8,7 do 9,1 litra na sto kilometrov - tri manj kot predhodnik z atmosferskim osemvaljnikom.
Tridelna kovinska streha je enaka kot pri seriji 4 cabrio, postavi ali pospravi se v 20 sekundah pri hitrostih do 18 kilometrov na uro. Prtljažnik glede na položaj strehe pospravi med 220 in 370 litrov prtljage.
Ker je M4 cabrio še vedno M, bodo kupci deležni vsega znanja, ki ga ta trenutek ima M oddelek BMW. Torej aktivni diferencial, ki na zadnji osi skrbi za stabilnost in dober stik koles s cesto, zapora zadnjega diferanciala je lahko nič do stoodstotna. M4 cabrio ima še nastvaljivo podvozje, hitrost delovanja menjalnika in več programov, ki ustrezajo ležernemu, športnemu in dirkaškemu razpoloženju značaja, v zadnjem primeru je lovljenje zadka avtomobila bolj v domeni voznika kot elektronike.
BMW M4 cabrio: tovarniški video